Z badań przeprowadzonych przez Amerykańskie Towarzystwo Psychologiczne (American Psychological Association) wynika, że osoby starsze dziesięciokrotnie łatwiej zapamiętują fałszywe informacje i wierzą, że są prawdziwe w porównaniu do osób młodszych.
W ciągu ostatnich czterech miesięcy w sklepach regionu łódzkiego liczba przeterminowanych artykułów spożywczych wzrosła dwukrotnie. Inspektorzy Inspekcji Handlowej twierdzą, że sytuacja zmieni się jeszcze na gorsze, kiedy pod koniec marca w życie wejdą przepisy ustawy o swobodzie działalności gospodarczej - pisze Dziennik Łódzki.
Jak wynika z raportu „Marki RTV" firmy doradczej On Board PR i badań PBS DGA Polacy bardzo cenią sobie innowacyjne marki. Aż 77 proc. Polaków kupując sprzęt radiowo - telewizyjny zwraca uwagę właśnie na innowacyjność.
20%, 50%, 70% - sklepy rozpoczęły zimowe wyprzedaże. Markety kuszą klientów ofertami z kolorowych gazetek promocyjnych. Czy to znak, że w styczniu warto wybrać się na zakupy?
Weber Shandwick, międzynarodowa firma PR, opublikowała wyniki najnowszych badań, z których wynika, że firmy mogą zyskać istotną przewagę nad konkurencją poprzez tworzenie programów marketingowych skierowanych do pokolenia baby-boomers i wykorzystujących ich sieć kontaktów.
Fundacja Dajesz Pracę PL wraz z firmą DEMO Effective Launching przygotowały kampanię społeczną mającą na celu nauczenie Polaków przywiązywania się do rodzimych produktów, a przez to osłabić skutki światowego kryzysu finansowego na polskim rynku. Akcja prowadzona pod hasłem „Bądźmy dumni z polskich produktów” ruszy jeszcze w pierwszym kwartale 2009 roku.
W sklepach rozpoczął się okres wyprzedaży, warto więc zajrzeć nawet do tych placówek, które zazwyczaj – z powodu zbyt wysokich cen – omijamy szerokim łukiem. W styczniu możemy kupić markowe produkty w naprawdę okazyjnych cenach – nawet do 80% taniej.
Prawie dwa miliony Polaków zrobi w tym roku zakupy świąteczne w Internecie. Z badań D-Link Technology Trend, przeprowadzonych przez Millward Brown SMG/KRC wynika, że sklepy online obsłużą w okresie świątecznym o 65% więcej klientów niż przed rokiem. Wśród kupowanych w Internecie prezentów najwięcej jest kosmetyków, odzieży, książek i filmów oraz zabawek.
Emma Thompson okłamuje męża za każdym razem, gdy przynosi do domu kosztowne zakupy. Małżonek gwiazdy, Greg Wise, nie lubi, gdy Thompson wydaje fortunę na ubrania i akcesoria od projektantów, dlatego aktorka często używa podstępu.
Większości z nas przedświąteczny okres zakupów kojarzy się z gorączkowym bieganiem po pasażach i tłumami w galeriach handlowych. Czy tłok i nadmiar ludzi w sklepach wpływa na jakość obsługi? Co może spotkać nas podczas świątecznych pospiesznych zakupów?
Przedświąteczne zakupy co roku są sporym obciążeniem dla rodzinnego budżetu. Produkty na świąteczny stół, ozdoby, prezenty dla najbliższych… wydatki można mnożyć bez końca. Przy kasie spotkać nas może kolejny wydatek - opłata za torbę. Czy sklep ma obowiązek pobierania takiej opłaty? Czy też po prostu chce na nas zarobić?
Warszawski Carrefour zorganizował specjalną promocję dla konsumentów – seniorów. W każdy wtorek klient, który ma co najmniej 60 lat i zgłosi się do Punktu Obsługi Klienta z paragonem na co najmniej 50 zł oraz dokumentem potwierdzającym swój wiek otrzyma bony na zakupy w sieci Carrefour.
Wielu z nas, pragnąc uniknąć ustawiania się w przedświątecznych kolejkach, udaje się na zakupy do Internetu. Kupowanie metodą on-line może okazać się rzeczywiście dobrym sposobem na znalezienie odpowiednich prezentów w bezstresowej atmosferze. Aby uniknąć niepotrzebnych komplikacji w okresie, kiedy tak bardzo zależy nam na czasie, warto trzymać się kilku podstawowych zasad.
Wchodzisz do centrum handlowego chcąc zrobić rutynowe zakupy. Nic wielkiego – pieczywo, owoce, nabiał, wędlina, do tego napoje, jakiś proszek do prania, środki czystości, może kilka małych drobiazgów. Przy kasie zostawiasz 400 zł i zastanawiasz się, co było tak drogie? W domu wyjmując zakupy z siatki orientujesz się, że oprócz niezbędnych produktów, stałeś się szczęśliwym posiadaczem nowego dzbanka na wodę z filtrem, kolejnej pary bawełnianych skarpet i sześciu tabliczek gorzkiej czekolady. Czy takich sytuacji da się uniknąć?
Edelman opublikował wyniki badań goodpurpose™. Drugie ogólnoświatowe badanie postaw konsumentów wykonane przez instytut Strategy One, potwierdziło przywiązanie konsumentów do marek i firm, które realizują działania prospołeczne. 42% badanych uznało, że przy wyborze produktów tej samej jakości i w jednakowej cenie, społeczne zaangażowanie jest istotniejsze niż design, innowacja czy lojalność wobec marki.