Wielkanoc należy do najbardziej lubianych i darzonych szczególną atencją dni świątecznych w naszym kraju. Znajduje to potwierdzenie w wynikach wielkanocnego wspólnego sondażu Pentor RI i TVN CNBC Biznes.
Święta to zwykle czas „zakupowej gorączki" i wielu, z pozoru atrakcyjnych, promocji. Ale to także okres nieprzemyślanych i podejmowanych pod presją czasu decyzji.
W łódzkiej galerii handlowej Manufaktura od 23 marca można oglądać wystawę pisanek znanych polskich artystów. 7 kwietnia pisanki te trafią na aukcję „Malowane nadzieją", która odbędzie się w łódzkim Grand Hotelu.
Internauci na święta wielkanocne wydadzą mniej niż 500 złotych. Prezentami zamierza obdarować bliskich (głównie dzieci) jedna czwarta respondentów-wynika z sondażu przeprowadzonego przez portal biznesowy Money.pl.
Trudno wyobrazić sobie Wielkanoc bez świeżych, wiosennych kwiatów. Święta te są czasem radości ze zmartwychwstania Jezusa, ale i z rozpoczęcia się wiosny – pięknej, ciepłej i słonecznej pory roku.
Zbliża się Wielkanoc, a w związku z tym więcej czasu spędzamy na zakupach, przedświąteczna gorączka kupowania juz się zaczęła a wraz z nią powinniśmy być bardziej ostrożni przy nabywaniu towarów, zwłaszcza żywnościowych. Według badań przeprowadzonych przez Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów, prawie 80% badanych kupuje artykuły żywnościowe zwracając uwagę głównie na cenę.