TVN, Volkswagen, PKO BP, Tesco, RMF, PZU – to tylko kilku z wizerunkowych liderów wyłonionych w piątej edycji badania Top Marka, przygotowanego przez miesięcznik „Press” i agencję informacyjną „Press-Service Monitoring Mediów”. W tegorocznym zestawieniu objęto analizą 280 tysięcy publikacji prasowych.
Pracownia badawcza PBS DGA przeprowadziła sondaż dotyczący sieci handlowych, super- i hipermarketów. Uczestnicy badania mieli między innym odpowiedzieć na pytanie, które sieci uważają za godne polecenia, najlepsze - nawet, jeśli z różnych względów nie robią w nich zakupów.
Tesco jako pierwsza sieć handlowa w Polsce wymienia plastikowe jednorazowe reklamówki na torby przyjazne środowisku, wykonane z tworzywa, które szybciej ulega rozpadowi. Tym samym firma pomaga klientom chronić przyrodę i zmniejszać ilość plastikowych śmieci w środowisku. Dodatkowo klienci Tesco od listopada będą mogli wybrać ekologiczną „Torbę na Całe Życie”, którą kupuje się tylko raz, a później można ją wymieniać za darmo każdorazowo, gdy tylko się zużyje.