Jeszcze 10 lat temu, gdy w kontekście internetu i nowych technologii pojawiało się słowo "senior" najczęściej łączono je z niekompetencją cyfrową i problemami w obsłudze komputera. Jak wskazują badania portalu kodyrabatowe.pl dotyczące tego jak seniorzy robią zakupy, przez ostatnie lata sporo się w tej materii zmieniło, a porównując dane dotyczące różnych grup wiekowych, coraz trudniej trafić na różnicę pomiędzy zachowaniem osób starszych, a tych z młodszych pokoleń.
Warto kupować perfumy w sieci - rzut oka na ceny tych samych zapachów w drogeriach oraz w internecie nie pozostawia żadnych wątpliwości. Dzięki porównywarkom cen w sieci można znaleźć oferty tańsze nawet o połowę.
Jak wynika z badań przeprowadzonych przez Pentor Research International dla Fashion House Outlet Centre 91 procent Polaków nie kupuje odzieży i obuwia przez Internet. Głównym powodem naszej niechęci do zakupów on line jest brak zaufania do wirtualnych zakupów oraz niemożność przymierzenia kupowanego asortymentu.
Redukcje etatów i obniżki płac w firmach zaczynają przekładać się na skład koszyka towarów, jakie Polacy kupują w sklepach spożywczych. Jak wynika z analizy danych sprzedażowych delikatesów internetowych A.pl, w pierwszym kwartale 2009 roku klienci szukający oszczędności, kupowali tańsze marki i zamienniki.
Polacy odkrywają w sobie chęć do targowania się i coraz chętniej poszukują okazji cenowych. Odczuwamy większą satysfakcję, gdy uda nam się zrobić zakupy po niższej cenie. W targowaniu się i tanich zakupach pomagają aukcje internetowe, które oferują coraz więcej modeli licytacji.