Samsung, Sony oraz LG to najczęściej komentowane przez polskich internautów marki RTV wynika z najnowszego badania agencji interaktywnej Think Kong i firmy badawczej Zetema. Najmniej negatywnych komentarzy dotyczy JVC.
Jak wynika z raportu „Marki RTV" firmy doradczej On Board PR i badań PBS DGA Polacy bardzo cenią sobie innowacyjne marki. Aż 77 proc. Polaków kupując sprzęt radiowo - telewizyjny zwraca uwagę właśnie na innowacyjność.
Jesienią i zimą, kiedy wieczory są coraz dłuższe i chłodniejsze, dużo czasu spędzamy przed telewizorem. Minęły już na szczęście czasy, kiedy taki sprzęt był luksusem „wystanym” przez kilkanaście dni w kolejce, ale dzisiaj, kiedy w sklepach mamy różne modele telewizorów podjęcie decyzji o zakupie wcale nie jest łatwe. Czym się kierować kupując nowy telewizor, aby cieszyć się w pełni nowymi możliwościami, a jednocześnie nie przepłacić za coś, czego i tak nie będziemy mogli wykorzystać?