Jaki portret niepełnoprawnych wyłania się z mediów? Jak media ich postrzegają i jaki ich wizerunek propagują? Na pytania tego rodzaju odpowiada książka Bartosza Szpurka, dziennikarza „Dzień Dobry TVN”, „Niepełnosprawni w środkach społecznego przekazu".
Czy Polacy są skoncentrowani na przyjemnościach? Czy ważna jest dla nich tradycja? Czy są skłonni podejmować ryzyko i zmienić raz obraną drogę? Czy są pewni siebie i lubią wyzwania? O tym, jakie podejście do życia mają nasi rodacy dowiedzieć się można z wyników tegorocznej, ósmej już, edycji badania European Trusted Brands 2008.
Brytyjskie władze chcą, aby seniorzy jedli lunch w szkolnych stołówkach i pomagali uczniom w nauce. Przedsięwzięcie ma na celu zniwelowanie antyspołecznych zachowań u dzieci i młodzieży, uczniowie powinni uczyć się szacunku dla starszych.