Trwa gorący przedświąteczny okres zakupów. Galerie handlowe są oblężone przez spieszących się klientów, którzy zawczasu chcą przygotować się do Świąt i zaopatrzyć w prezenty nim opustoszeją półki sklepów. Co może bowiem dziwić, w galeriach nie widać kryzysu - sezon na sprawunki trwa i sprzedawcy nie narzekają na brak klientów. Po stronie kupujących jednak pozostaje problem wyboru odpowiednich upominków, niektórzy rozglądają się za oryginalnymi przedmiotami, inni pozostają przy tradycyjnych prezentach - krawatach czy zestawach kosmetyków. Te ostatnie stanowią czasem prawdziwą deskę ratunku dla współczesnych, spieszących się „Mikołajów".
Firmy kosmetyczne nie zaprzestają dokładać wysiłków w celu poszerzania swojej oferty. Co rusz pojawia się tyle nowości kosmetycznych, że trudno byłoby je wszystkie przetestować, zarówno biorąc pod uwagę czas, jak i pieniądze. Niemniej jednak warto być „na bieżąco" z nowymi propozycjami - być może znajduje się wśród nich preparat, który spełni pokładane w nim nadzieje na poprawę wyglądu. Poniżej nowe produkty przeciwzmarszczkowe.
Firma kosmetyczna Soraya wprowadziła na rynek nowy preparat z serii „scenicznej". Do podkładów: kryjącego i matującego dołączył trzeci - liftingujący.
Firma kosmetyczna Soraya wprowadziła na rynek serię kosmetyków przeznaczonych dla pań po 50. roku życia, które - według zapewnień producenta - mogą spowolnić proces starzenia się skóry i spłycić już istniejące zmarszczki.