Niektórzy mówią, że życie zaczyna się po 40 - okazuje się to sprawdzać także jeśli chodzi o karierę modela. Coraz częściej potrzebne są dojrzałe osoby. W Wielkiej Brytanii już dziś agencje reklamowe poszukują pań i panów mających status dziadków.
70 procent majątku narodowego Stanów Zjednoczonych znajduje się w chwili obecnej w posiadaniu osób po 50 roku życia - donoszą wyniki badań. Rocznie na usługi i dobra materialne ta grupa wiekowa przeznacza 2 biliony dolarów. Jednocześnie decyzje zakupowe podejmowane są w tym wypadku głównie przez przedstawicielki płci pięknej.
Irena Szewińska - ikona polskiego sportu i aktywnego trybu życia została twarzą ogólnopolskiej kampanii reklamowej leku Venitan, przeciwdziałającego opuchliznie i bólowi nóg.
Główny Inspektorat Farmaceutyczny wydał obecnie już 166 decyzji dotyczących natychmiastowego wstrzymania emisji niektórych reklam leków. Okazuje się bowiem, że niektóre reklamy mogą wprowadzać ich odbiorców w błąd, w związku z czym zagrażają zdrowiu pacjentów – czytamy w "Dzienniku Polskim".
Firmy farmaceutyczne manipulują odbiorcami reklam – zmieniają zdrowych ludzi w pacjentów i odbiorców swoich leków. Nagłaśniają mało znane choroby i zaburzenia i reklamują środki, którymi można je leczyć – czytamy w Sydney Morning Herald.
Żeglarz Roman Paszke, aktor Janusz Gajos, kompozytor i dyrygent Jerzy Maksymiuk, scenograf Allan Starski - wszyscy mają powyżej 50 lat i na koncie ogromne sukcesy w swoich karierach. Wszyscy będą też rekomendować markę Volkswagen w nowej kampanii wizerunkowej.
Od początku roku Główny Inspektorat Farmaceutyczny wycofał już dziesięć wprowadzających chorych w błąd reklam leków. W Polsce nie ma dotychczas wspólnego kodeksu etycznego, który obowiązywałby wszystkie spółki farmaceutyczne.