Jak pokazują wyniki badania przeprowadzonego przez Urząd m.st. Warszawy warszawiacy pomalowaliby stołeczne tramwaje w „słoneczne" - żółte i czerwone barwy, odrzucając tym samym ciemne i szare kolory.
W lutym tego roku firma OMG Metrics uruchomiła projekt badawczy pod hasłem WIR czyli Wskaźnik Irytacji Reklamą. Każdego tygodnia 340 respondentów odpowiadało na pytanie o to, w jakim stopniu przeszkadzały im reklamy, z którymi zetknęli się w różnych mediach w przeciągu ostatnich dni.
Roman Polański wyreżyserował spot reklamujący... nieistniejące perfumy Francesco Vezzoli. W reklamie zapachu "Greed", wyreżyserowanej przez artystę pochodzenia polskiego, wystąpiły Natalie Portman i Michelle Williams.
Mówią, że życie zaczyna się po czterdziestce - to może być prawdą także w odniesieniu do kariery modela/modelki. Młodość przestaje mieć monopol na piękno, bo najwięcej pieniędzy mają liczni konsumenci w średnim i starszym wieku.
Weber Shandwick, międzynarodowa firma PR, opublikowała wyniki najnowszych badań, z których wynika, że firmy mogą zyskać istotną przewagę nad konkurencją poprzez tworzenie programów marketingowych skierowanych do pokolenia baby-boomers i wykorzystujących ich sieć kontaktów.
Jak wynika z badania MacroFaq przeprowadzonego przez firmę OMG Metrics dla Macroscope OMD, niemal jedna trzecia Polaków za najmniej wiarygodne uważa reklamy banków.
Mówi się, że w naszym kręgu kulturowym panuje kult młodości, któremu poddaje się nie tylko świat show-biznesu, ale również – a może przede wszystkim – zwykli ludzie, czyli my. Trend ten powoli zaczyna się jednak zmieniać – wielkie koncerny kosmetyczne i projektanci mody zaczynają dostrzegać ludzi dojrzałych i starszych.
Z badania przeprowadzonego przez firmę Nielsen Online wynika, że starsi użytkownicy Internetu oglądają większą liczbę reklam, niż ich dzieci i wnuki - informuje Media Life.
Do Komisji Etyki Reklamy wpłynęła skarga na reklamę telewizyjną usług ubezpieczeniowych Commercial Union. Po jej rozpatrzeniu Zespół Orzekający oddalił ją orzekając, że reklama nie narusza norm Kodeksu Etyki Reklamy i nie dyskryminuje osób starszych i niedołężnych.
Prezes UOKiK zakończył trzy postępowania przeciwko firmom telekomunikacyjnym wprowadzającym w błąd swoich klientów. Grzywnami ukarano operatora sieci telefonii komórkowej Orange – spółkę PTK Centertel, operatora sieci telefonii komórkowej Plus – spółkę Polkomtel oraz spółkę Tele2.
Budzą zainteresowanie i są jednym z popularniejszych sposobów na zachęcenie klienta do zakupów. Nie zawsze jednak rzetelnie informują o ofercie sklepu. UOKiK zwraca uwagę na najczęstsze uchybienia w gazetkach reklamowych.
Ja podaje serwis Marketing Charts, większość użytkowników Internetu powyżej 45-go roku życia uważa, iż teksty dostępne w sieci są zazwyczaj skierowane do młodszych Internautów.
Nie tylko młodość – piękna, zdrowa i beztroska – promuje biżuterię jednej z największych sieci sklepów na polskim rynku jubilerskim. W najnowszej kampanii reklamowej Sklepów Jubilerskich YES zwrócono uwagę ku osobom, które „dwudziestkę” już dawno mają za sobą.
Komisja Etyki Reklamy odrzuciła skargę wniesioną przeciwko funduszowi ING Nationale – Nederlanden, któremu zarzucano, że w spocie reklamowym narusza godność osób starszych, poniża obecnych, a zwłaszcza przyszłych emerytów, a także promuje zachowania dzieci pozbawione szacunku dla osób starszych.
Prawie jedna piąta Polaków czerpie informacje na temat leków dostępnych bez recepty z ulotek reklamowych – wynika z badania przeprowadzonego przez TNS OBOP. Jednocześnie aż 85 proc. badanych, którzy w ciągu ostatnich sześciu miesięcy otrzymało taką ulotkę, zapoznało się z jej treścią, a 41 proc. spośród tych osób zakupiło lek po przeczytaniu ulotki.