Bilety dla seniorów na wszystkie kursy tańsze o 40% – to nowa oferta międzymiastowego przewoźnika autobusowego PolskiBus.com przygotowana z myślą o podróżnych powyżej 65. roku życia. Promocja obejmuje okres zbliżających się Świąt Wielkanocnych, od 17 do 31 marca 2016 r. Bilety promocyjne można rezerwować do środy, 23 marca.
Świąteczne prezenty... kosmetyki, książki, biżuteria. Czasem sprzęt elektroniczny lub nawet przysłowiowe już ciepłe kapcie. Świąteczne przysmaki. Świąteczna muzyka, filmy, dekoracje. Co jeszcze można reklamować w tygodniach przed Bożym Narodzeniem, posługując się „świąteczną magią"? Okazuje się, że... prawie wszystko. Oto nieświąteczne produkty, reklamujące się z odwołaniem do świąt.
Najpopularniejsze polskie seriale gromadzą przed telewizorami kilka milionów widzów. Dla polskich miast to świetna okazja na promocję – przyciągnięcie turystów i inwestorów. Które seriale emitowane w telewizji w okresie od stycznia do czerwca tego roku miały największą wartość medialną dla miast sprawdził „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów”.
Chcemy z mężem skorzystać z promocji na kredyt gotówkowy. Bank oferuje taki kredyt bez prowizji z samym oprocentowaniem. Czy taka promocja jest opłacalna?
Polacy częściej niż w latach ubiegłych wybierają zakupy w mniejszych sklepach, gdzie mogą liczyć na obsługę sprzedawców - wynika z badania Pentor Research International. Uodporniliśmy się także na klasyczne promocje - te zabiegi marketingowe coraz rzadziej skłaniają nas do nadprogramowych zakupów.
Czy wiesz, że informacja sprzedawcy - „Po odejściu od kasy reklamacji nie uwzględniamy" - łamie twoje podstawowe prawo konsumenckie? Jak poprawnie złożyć reklamację wadliwego towaru? O jakich terminach pamiętać? - Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów przypomina jak skutecznie dochodzić swoich roszczeń
Święta to zwykle czas „zakupowej gorączki" i wielu, z pozoru atrakcyjnych, promocji. Ale to także okres nieprzemyślanych i podejmowanych pod presją czasu decyzji.
Budzą zainteresowanie i są jednym z popularniejszych sposobów na zachęcenie klienta do zakupów. Nie zawsze jednak rzetelnie informują o ofercie sklepu. UOKiK zwraca uwagę na najczęstsze uchybienia w gazetkach reklamowych.
Co trzeci produkt objęty akcją promocyjną wzbudza zastrzeżenia Inspekcji Handlowej. Badaniem przeprowadzonym na zlecenie Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów objęto 112 placówek handlowych - 100 z nich należało do dużych sieci handlowych. Uchybienia stwierdzono w 39,7 proc. artykułów żywnościowych, natomiast w przypadku innych produktów zastrzeżenia kontrolerów wzbudziło 32 proc. badanych promocji.
Z badań przeprowadzonych przez TNS OBOP na zlecenie Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów wynika, że ponad 50% konsumentów kupuje pod wpływem impulsu, aż 65% zaś uważa, że istnieje możliwość zwrotu do sklepu pełnowartościowego towaru.
Zbliża się Wielkanoc, a w związku z tym więcej czasu spędzamy na zakupach, przedświąteczna gorączka kupowania juz się zaczęła a wraz z nią powinniśmy być bardziej ostrożni przy nabywaniu towarów, zwłaszcza żywnościowych. Według badań przeprowadzonych przez Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów, prawie 80% badanych kupuje artykuły żywnościowe zwracając uwagę głównie na cenę.
Im wcześniej, tym lepsze okazje. Im później, tym większe przeceny. Sezonowe wyprzedaże to już tradycja na polskim rynku. W szale zakupów łatwo stracić głowę i dokonać niewłaściwego wyboru. UOKiK przypomina, jakie prawa przysługują nam podczas sezonowych obniżek.
Minister zdrowia chce zabronić promocji leków za grosz. Powodem takiej decyzji są duże wydatki na refundację takich medykamentów. Okazuje się, że oszczędności z promocji leków refundowanych są jedynie pozorne. Apteki bowiem zarabiają na refundacji z Narodowego Funduszu Zdrowia - czytamy w "Gazecie Wyborczej".