Wejście na polski rynek serwisów zakupów grupowych może odmienić listę tegorocznych prezentów świątecznych – w zaledwie półtora roku 4 mln Polaków skorzystało ze zniżek. Czy zamiast tradycyjnych kolorowych pudeł pod choinką, niektórzy znajdą kupon na lot widokowy czy weekend w górach? Tym bardziej, że jak wynika z badań TNS OBOP na zlecenie Citeam.pl, właśnie o tym marzą Polacy.
Wystarczy przygotować kilka drobiazgów, np. kolorowy szalik, kredki, maskotkę i spakować je do pudełkach po butach, które można ozdobić i zawiązać kolorową tasiemką, a na koniec nakleić etykietę z wybraną grupą wiekową i płcią, określającą kto ma ten prezent otrzymać. Rozpoczęła się akcja charytatywna „Prezent pod choinkę", która w Polsce organizowana jest już po raz jedenasty przez Centrum Misji i Ewangelizacji Kościoła Ewangelicko-Augsburskiego oraz Diakonię Kościoła.