Trwa intensywna kampania phishingowa ukierunkowanaj na klientów banku PKO. Jej celem jest wyłudzenie danych dostępowych do serwisu internetowego iPKO oraz kodów jednorazowych umożliwiających zatwierdzanie przelewów. Nie należy wykonywać jakichkolwiek instrukcji, które przyszły mailem i wymagają logowania się do konta lub podawania kodów jednorazowych – ostrzegają eksperci G DATA.
TVN, Volkswagen, PKO BP, Tesco, RMF, PZU – to tylko kilku z wizerunkowych liderów wyłonionych w piątej edycji badania Top Marka, przygotowanego przez miesięcznik „Press” i agencję informacyjną „Press-Service Monitoring Mediów”. W tegorocznym zestawieniu objęto analizą 280 tysięcy publikacji prasowych.
Sąd Ochrony Konkurencji i Konsumentów uznał, że zakwestionowana przez UOKiK reklama Max Lokaty banku PKO BP wprowadzała w błąd. Dziś sąd potwierdził decyzję, w której Urząd nałożył na Bank PKO BP ponad 5,7 mln zł kary za nierzetelną kampanię reklamową.