Słowa mają olbrzymią moc, zwłaszcza w internecie. W wirtualnym świecie, w którym plotka porusza lawinę zdarzeń, a jeden negatywny komentarz może zdecydować o czyimś być albo nie być, opinia o produktach i usługach ma duże znaczenie. I to zarówno dla konsumentów, zastanawiających się nad wyborem najlepszego rozwiązania dla siebie, jak i dla pośredników sprzedających towary i usługi innych firm.
Spot promujący 10 lat Polski w Unii Europejskiej widzieli już chyba wszyscy. W ostatnich dniach niemal bez przerwy mówi się o przypadającej jutro, okrągłej rocznicy integracji ze Wspólnotą Europejską. To dobra okazja, żeby sprawdzić jak Polska dzisiaj prezentuje się na tle państw unijnych w kwestii dostępu do Internetu i aktywności w sieci? Czy naprawdę możemy określić nasze społeczeństwo mianem informacyjnego?
Ponad 70 procent Polaków szukając lekarza, pyta przede wszystkim. Internetowym opiniom o lekarzach nie ufamy, ponieważ nie sposób ocenić ich wiarygodność. Takie wnioski niesie badanie OBOAK, przeprowadzonego na zlecenie programu Trusted Trader Polska.
Sofia Coppola nie czyta recenzji swoich filmów. Choć reżyserka i scenarzystka otrzymała Oscara za dramat "Między słowami", nadal nie czuje się dość pewna siebie, aby czytać opinie krytyków.
Samsung, Sony oraz LG to najczęściej komentowane przez polskich internautów marki RTV wynika z najnowszego badania agencji interaktywnej Think Kong i firmy badawczej Zetema. Najmniej negatywnych komentarzy dotyczy JVC.
Wybory parlamentarne coraz bliżej, a w nich największą rolę odgrywają „lokomotywy” wyborcze. Co o liderach partii politycznych pisze polska prasa? Który z nich stoi na lepszej pozycji przed elekcją? Czym różni się przekaz poszczególnych tytułów? „Press-Service Monitoring Mediów” wydał kolejny raport z badania „Scena Polityczna”, zawierający odpowiedzi na te pytania.