Pepitka to deseń w drobną dwukolorową kratkę. Motyw ten pierwszy raz pojawił się w XIII wieku na Bliskim Wschodzie. W Europie pokochała go i wprowadziła do świata mody sama Coco Chanel. Od lat pepitkę uwielbiają kobiety w każdym wieku, które cenią klasykę, prostotę i niewymuszoną elegancję.
Jakie prezenty kupimy w tym roku? Najbardziej popularne są kosmetyki. Zakup odzieży deklaruje aż 27 procent ludzi. Dalsze pozycje zajmują książki i biżuteria.
Eleganckie kroje, niebanalne wykończenia, stonowane kolory - to cechy nowej kolekcji jesień/zima 2009/2010 marki Figl. Kobieta kochająca styl i klasę na pewno znajdzie coś dla siebie.W kolekcji znajdziemy spodnie z podwyższonym staniem, koszule, półgolfy oraz bardzo eleganckie sukienki.
Słońce, złocisty piasek, palmy i egzotyczne krajobrazy. Tak wyobrażamy sobie nadchodzące wakacje. Podczas letnich miesięcy urlop może trwać niestety tylko około dwóch tygodni. Pozostałe dni to praca, spotkania biznesowe i uroczystości, na których najczęściej obowiązuje styl oficjalny.