24 września przez warszawskie ulice przeszedł Marsz Różowej Wstążki, który już po raz czternasty został zorganizowany w ramach Wielkiej Kampanii Życia. Uczestniczyło w nim kilka tysięcy osób, wyrażając w ten sposób poparcie dla programu walki z rakiem piersi.
Zbliża się kolejna, 14. edycja Marszu Różowej Wstążki - ogólnopolskiej akcji propagującej profilaktykę raka piersi. Jak co roku, w Wielkiej Kampanii Życia - Avon Kontra Rak Piersi, przemaszeruje kilka tysięcy osób. Wydarzenie jest manifestacją wsparcia wszystkich walczących z chorobą oraz wyrazem poparcia dla tej największej kampanii informacyjnej.
W sobotę 16 października 2010 r. ulicami Warszawy przejdą tysiące osób, które popierają działania profilaktyczno-edukacyjne prowadzone w ramach Wielkiej Kampanii Życia - Avon Kontra Rak Piersi.
Tegoroczna, jedenasta już edycja Marszu Różowej Wstążki, odbędzie się 10 października. W Warszawie jego uczestniczki będą mogły także skorzystać ze specjalistycznych badań oraz konsultacji z ekspertami.
Tegoroczny Marsz Różowej Wstążki odbędzie się w Warszawie, 11 października. Marsze Różowej Wstążki odbywają się również w 14 innych miastach Polski.
Marsz Różowej Wstążki, organizowany przez Narodową Koalicję do Walki z Rakiem, jest manifestem, iż z rakiem piersi można wygrać. Przedsięwzięcie ma na celu uświadamianie kobiet, iż podejmowanie działań profilaktycznych stanowi konieczność. Wykrycie choroby w najwcześniejszych stadiach umożliwia jej całkowite wyleczenie i prowadzenie normalnego życia.
W sobotę 29 września 2007 firma kosmetyczna Avon wraz ze Stowarzyszeniem Amazonki Warszawa - Centrum i firmą Samsung zapraszają mieszkańców Warszawy (ale nie tylko) na Marsz Różowej Wstążki. Celem imprezy będzie szerzenie wiedzy na temat raka piersi oraz wyrażenie solidarności ze wszystkimi chorymi na nowotwór, który rocznie dotyka ponad 13 000 Polek.