TVN, Volkswagen, PKO BP, Tesco, RMF, PZU – to tylko kilku z wizerunkowych liderów wyłonionych w piątej edycji badania Top Marka, przygotowanego przez miesięcznik „Press” i agencję informacyjną „Press-Service Monitoring Mediów”. W tegorocznym zestawieniu objęto analizą 280 tysięcy publikacji prasowych.
Koncern kosmetyczny L'Oréal od dawna stawia na osoby w pełni wieku. Po Jane Fondzie oraz Andie McDowell przyszła kolej na męskiego gwiazdora - Brytyjczyk Hugh Laurie, znanego między innymi z tytułowej roli w serialu "Doktor House".
Włosy pięćdziesięciolatki wymagają troski i opieki. Są to więc pasma, które - aby wyglądać efektownie i cieszyć oczy zarówno samej właścicielki jak i całego otoczenia - potrzebują odpowiedniej pielęgnacji.
Liliane Bettencourt, najbogatsza kobieta na świecie, współwłaścicielka koncernu L'Oréal, wyrokiem sądu została ubezwłasnowolniona. Straciła kontrolę nad swoim ogromnym majątkiem i podlega opiece wnuka.
Diane Keaton, stała się kolejną gwiazdą po 60-tce zaproszaoną do współpracy z L'Oreal. Będzie promowała serię kosmetyków Age Perfect - przeciwzmarszczkowe kremy i kosmetyki do makijażu.
Pomimo, że sama kilka lat temu poddała się odmładzającej operacji plastycznej, teraz Jane Fonda została nową twarzą marki L'Oreal Paris promującej krem przeciw starzeniu się i namawiając kobiety, by nie poddawały się tak ochoczo chirurgicznemu poprawianiu urody.