W pogoni za pięknem Polki często niestety idą o jeden krok za daleko. Jak wynika z badań przeprowadzonych przez społecznościowy portal NoweKosmetyki.pl aż 91% z nich przeżyło rozczarowanie powodowane używanym kosmetykiem lub przeprowadzanym zabiegiem kosmetycznym.
Gdy pakujemy się na weekendowy wypad w góry, czy wyjazd z dziećmi lub wnukami na ferie zimowe, zależy nam żeby o niczym nie zapomnieć. Kosmetyczki wkładamy do walizki zazwyczaj na ostatnią chwilę. Zgarniamy do nich wszystko, co mamy pod ręką. Co właściwie powinnyśmy spakować? Zdecydujmy, które kosmetyki będą nam potrzebne, a które możemy zostawić w domu.
Wypryski, wysuszona skóra, pajączki, worki pod oczami oraz przebarwienia skóry to powszechne problemy. Ale czy tylko przez takiego typu objawy możemy poznać, że z naszą skórą dzieje się coś niepokojącego? Czasami gładka skóra może skrywać wiele tajemnic. W okresie jesienno - zimowym warto sprawdzić, czy nie potrzebuje więcej pielęgnacji.
Jednym z najbardziej cenionych na świecie produktów do pielęgnacji skóry jest "Crème de la Mer" - krem zawierający sfermentowane krasnorosty morskie do nawilżania skóry. Pierwotnym przeznaczeniem kremu opracowanego przez Maxa Hubera, naukowca z amerykańskiej agencji kosmicznej NASA, było leczenie poważnych oparzeń chemicznych.
Najbardziej pomocni okazali się Czesi, o aspekty wizualne najlepiej dbają Węgrzy, a w budowaniu lojalności przodują Słowacy - do takich wniosków doszli tajemniczy klienci, którzy na zlecenie firmy ISC przeprowadzili 172 wizyty w największych, polskich i zagranicznych, marketach drogeryjnych. Polska w klasyfikacji generalnej zajęła dopiero 4 miejsce wyprzedzając tylko dwa inne kraje.
Kosmetyk nietypowy, za to bardzo przydatny. Działający intensywniej od kremu, jednak od niego lżejszy. Doskonałe uzupełnienie każdej kuracji pielęgnacyjnej oraz idealny preparat do walki ze zmarszczkami, przygaszoną cerą czy wysuszoną skórą. Poznaj wszystkie tajemnice, które skrywa w sobie serum.
Blisko 100% kobiet, które wzięły udział w badaniu ankietowym „Moje dermokosmetyki" oczekuje widocznych i trwałych efektów działania dermokosmetyków.
Każdy wielki interes rodzi się od małego, nieśmiałego pomysłu w głowie. Kolejnym krokiem jest wiara w powodzenie i łut szczęścia, zaś kluczowym elementem - ciężka praca, poprzedzona nierzadko wielkimi wyrzeczeniami. Opiszemy Wam historię pracy i wiary w piękno, jakiej podjęły się trzy polskie kobiety na przestrzeni XX wieku.
Użytkownicy Internetu niezwykle chętnie wykorzystują sieć szukając informacji, które znacznie ułatwiają podejmowanie decyzji zakupowych - wynika z badania zainicjowanego przez IAB Polska.
Zdarza ci się ulegać stereotypom? Z pewnością tak. Wszyscy im od czasu do czasu ulegamy. Dotyczy to także codziennej pielęgnacji. Zwykle nie zastanawiamy się nawet, skąd wzięło się jakieś przekonanie i jeśli nam akurat odpowiada, przyjmujemy je. Takie podejście nie zawsze służy urodzie. Na pewno warto je zmienić.
Producent nowej seria kosmetyków anti - age In Vitro Roślinne Komórki Macierzyste - firma Bielenda - zapewnia, że preparaty te reaktywują młodość znajdującą się w komórkach skóry oraz efektywnie naprawiają uszkodzenia spowodowane wiekiem.
Po 40 roku życia, gdy rozpoczyna się intensywny proces starzenia, pielęgnacja cery naczynkowej powinna być nakierowana na wzmocnienie struktury skóry.
Z badań AC Nielsen na zlecenie Drogerii Natura wynika, że na zakupy urodowe do drogerii wybierają się najczęściej kobiety młode. Przeważający procent łowczyń kosmetycznych nowości to dziewczyny w wieku 20-27 lat, stanowią one aż 1/3 wszystkich klientek sklepów drogeryjnych.
Dzięki maseczkom algowym możemy dziś stosować pielęgnację algami nie tylko w gabinecie kosmetycznym, lecz także w domowym zaciszu. Odpoczynek pod taką maską to prawdziwa uczta dla suchej i wrażliwej skóry, przywracająca jej nadwyrężoną codziennym stresem moc regeneracji oraz zapobiegająca procesom starzenia.
Agencja badawcza Inquiry sprawdziła jakie to kosmetyki kolorowe powinny wg Polek być zawsze w ich torebkach. Okazuje się, że najważniejsze jest malowanie ust. Ponad 1/3 respondentek uważa, że dobrze jest mieć przy sobie szminkę, na drugim miejscu znalazł się błyszczyk do ust. Znacznie rzadziej wymieniały maskarę i puder sypki czy w kamieniu.