Młodzieńczo wyglądająca aktorka promuje krem, który według producentów skrywa tajemnicę wiecznego piękna; ten schemat reklamowy jest tak wyeksploatowany, że prawie go nie zauważamy, podchodząc do ogromnej oferty kremów i maści z rosnącą rezerwą.
Naukowcy Oriflame stworzyli kompleks Black Iris Infusion który ma zatrzymywaćy procesy starzenia. Odnowiona w oparciu o niego seria kosmetyków Royal Velvet ma wyjątkową ambasadorkę – Monikę Bellucci, która symbolizuje nieprzemijającą urodę i piękno.
Błyszczące czoło, nos i broda – tego blasku nie potrzebuje żadna z nas. Skóra tłusta potrzebuje jednak odpowiedniej pielęgnacji, nawet latem. Zamiast intensywnego opalania należy się jej ochrona przed słońcem i solidna porcja nawilżenia. Pora na obalenie mitów na temat letniej pielęgnacji skóry tłustej.
Produkty kosmetyczne wybieramy opierając się na informacjach zawartych na opakowaniach. Coraz częściej możemy tam znaleźć znaki, świadczące o konkretnych właściwościach danego towaru.
Polacy wybrali swoje ulubione marki kosmetyczne. W sześciu kategoriach badania European Trusted Brands 2011 dotyczących kosmetyków oraz środków chemicznych zwycięzcami zostały marki: Head&Shoulders, Garnier, Avon, L’Oréal, Elmex, Colgate, Domestos, Ludwik, Ariel oraz Vizir. Laureatem w dwóch kategoriach została marka Nivea.
Siarka występuje w przyrodzie w stanie wolnym i w postaci związanej. Tworzy liczne minerały, występuje także w węglu kamiennym, czy ropie naftowej. Wciąż jednak mało kto zdaje sobie sprawę z tego, że siarka posiada także doskonałe właściwości lecznicze, przez co jest coraz szerzej wykorzystywana w leczeniu i kosmetyce.
Jak wynika z badań przeprowadzonych przez społecznościowy portal NoweKosmetyki.pl, aż 91% Polek przyznaje się, że ma cellulit. Okazuje się również, że coraz częściej problem ten zauważają u siebie już nastolatki, a wiara w skuteczność kosmetyków antycellulitowych jest bardzo ograniczona.
Właściwości minerałów morskich są znane i wykorzystywane od wieków. Współczesny przemysł kosmetyczny chętnie stosuje bogate zasoby mórz przy produkcji kolejnych linii preparatów pielęgnacyjnych, konsumenci zaś entuzjastycznie oceniają efektywność środków z zawartością wspomnianych minerałów.
Przed każdym zakupem kosmetyków dokładnie sprawdzamy ich skład, konsystencję, zapach dopasowując do naszej skóry. Czy później pamiętamy jednak o tym, by odpowiednio je przechowywać tak, aby jak najdłużej zachowywały swoje właściwości pielęgnacyjne?
Kobiety wybierają sklepy specjalistyczne na zakupy kosmetyków, podczas gdy mężczyźni kupują tego typu produkty przy okazji zakupów w sklepach ogólnospożywczych – wynika z badania konsumenckiego zawartego w najnowszym raporcie PMR.
W pogoni za pięknem Polki często niestety idą o jeden krok za daleko. Jak wynika z badań przeprowadzonych przez społecznościowy portal NoweKosmetyki.pl aż 91% z nich przeżyło rozczarowanie powodowane używanym kosmetykiem lub przeprowadzanym zabiegiem kosmetycznym.
Gdy pakujemy się na weekendowy wypad w góry, czy wyjazd z dziećmi lub wnukami na ferie zimowe, zależy nam żeby o niczym nie zapomnieć. Kosmetyczki wkładamy do walizki zazwyczaj na ostatnią chwilę. Zgarniamy do nich wszystko, co mamy pod ręką. Co właściwie powinnyśmy spakować? Zdecydujmy, które kosmetyki będą nam potrzebne, a które możemy zostawić w domu.
Wypryski, wysuszona skóra, pajączki, worki pod oczami oraz przebarwienia skóry to powszechne problemy. Ale czy tylko przez takiego typu objawy możemy poznać, że z naszą skórą dzieje się coś niepokojącego? Czasami gładka skóra może skrywać wiele tajemnic. W okresie jesienno - zimowym warto sprawdzić, czy nie potrzebuje więcej pielęgnacji.
Jednym z najbardziej cenionych na świecie produktów do pielęgnacji skóry jest "Crème de la Mer" - krem zawierający sfermentowane krasnorosty morskie do nawilżania skóry. Pierwotnym przeznaczeniem kremu opracowanego przez Maxa Hubera, naukowca z amerykańskiej agencji kosmicznej NASA, było leczenie poważnych oparzeń chemicznych.
Najbardziej pomocni okazali się Czesi, o aspekty wizualne najlepiej dbają Węgrzy, a w budowaniu lojalności przodują Słowacy - do takich wniosków doszli tajemniczy klienci, którzy na zlecenie firmy ISC przeprowadzili 172 wizyty w największych, polskich i zagranicznych, marketach drogeryjnych. Polska w klasyfikacji generalnej zajęła dopiero 4 miejsce wyprzedzając tylko dwa inne kraje.