W maju i czerwcu 2013 dostępna jest nowa limitowana edycja Crème de la Mer od La Mer w słoiczku o pojemności 100 ml i nowoczesnym kształcie, który upamiętnia znaczenie Światowego Dnia Oceanów.
Niezależnie czy planujemy swój odpoczynek nad morzem, w górach, czy też zdecydowanie bliżej domu - w parku czy nad pobliskim jeziorem, powinniśmy zabrać ze sobą kilka drobiazgów, które sprawią, że będziemy świetnie przygotowani na relaks. Oprócz rzeczy, o których na pewno nie zapomnimy - koca piknikowego, przeciwsłonecznych okularów i przenośnego grilla, zapakujmy do torby także kosmetyczny niezbędnik w wersji mini. Tzw. minisy - czyli mniejsze gabarytowo odpowiedniki dostępne w każdej drogerii.
Zawartość lodówki decyduje nie tylko o rodzaju czekającej nas kolacji, może być jednocześnie świetnym zestawem kosmetycznym. Poniżej kilka pomysłów na to, jak produkty żywnościowe wykorzystywać w pielęgnacji urody.
Aby dobrze dbać o skórę twarzy, warto ją myć dwa razy dziennie, nie stosować mleczka oczyszczającego, i z umiarem wygrzewać się na słońcu zawsze stosując ochronę przed promieniowaniem UV.
Ambasadorką polskiej marki kosmetycznej Bielenda została Edyta Olszówka - polska aktorka, znana i doceniana za artystyczne dokonania zarówno w teatrze, jak i filmie.
Dziś w Przemyślu zmarł nagle twórca znanej polskiej firmy kosmetycznej Inglot Cosmetics. Wojciech Inglot miał 58 lat.
Skóra kobiet po czterdziestce staje się bardziej sucha, często też traci dawny odcień i jędrność, pojawiają się także głębsze zmarszczki wokół ust i oczu. Takie zmiany to skutek coraz słabszego zatrzymywania wody. To najwyższy czas by zacząć o siebie dbać. Stosowanie odpowiednich zabiegów oraz kosmetyków może sprawić, że w dalszym ciągu skóra będzie wyglądała młodo i świeżo.
Sylwester oraz czas karnawałowych bali i imprez to doskonała okazja, aby wykreować intrygujący makijaż wieczorowy. Wizażyści Delia Cosmetics zgodnie z bieżącymi trendami makijażowymi przygotowali propozycję karnawałowego looku na 2013 rok.
Nie trzeba pokonać w biegu wielu kilometrów lub wspiąć się po schodach 10-kondygnacyjnego budynku, by poczuć wilgoć w okolicach pach czy na stopach. Czasem wystarczy nawet odrobina wysiłku fizycznego, a w wielu przypadkach - także i stres, aby uaktywnić działanie blisko 3 mln gruczołów potowych, które odpowiadają za wstydliwy zapach naszego ciała. Co jeszcze kilka lat temu było nie do pomyślenia, dzisiejsza medycyna zadbała o sposoby na pokonanie tego problemu.
Świeżość i wyjątkowo soczysty aromat letnich owoców to coś, za co niewątpliwie kochamy kosmetyki do pielęgnacji ciała. Jeszcze lepiej, gdy zawierają naturalne ekstrakty z owoców, działające na skórę nawilżająco, odżywczo oraz regenerująco. Wspaniałe owocowe zapachy utrzymują się na skórze jeszcze długo po umyciu a skóra po zastosowaniu jest odświeżona i oczyszczona, delikatna i miła w dotyku.
Badania przeprowadzone przez naukowców z Brigham and Women's Hospital (BWH) wykazały związek między wzrostem stężenia ftalanów w organizmie i zwiększonym ryzykiem cukrzycy u kobiet.
Zdrowy i ładny wygląd to jeden z najbardzie istotnych aspektów w życiu każdego człowieka. Wyniki tegorocznej edycji badania European Trusted Brands pokazują, jakim markom kosmetycznym Polacy są najbardziej oddani.
Po dermokosmetyki sięga niemal co dziesiąty mężczyzna i ponad jedna czwarta kobiet w Polsce - wynika z badania TNS OBOP. Podstawowym powodem sięgania po te preparaty jest przekonanie o ich wyższej jakości niż w przypadku "zwykłych kosmetyków" oraz o dobroczynnym oddziaywaniu na wrażliwą, alergiczną cerę. Barierą w używaniu zaś okazuje się wysoka cena.
Starzenie się społeczeństw ma rozmaite konsekwencje ekonomiczno-społeczne i wpływa także na strategie marketingowe na rynku produktów dla dojrzałych. Trwa prawdziwa walka o starszego klienta.
Trwa gorący przedświąteczny okres zakupów. Galerie handlowe są oblężone przez spieszących się klientów, którzy zawczasu chcą przygotować się do Świąt i zaopatrzyć w prezenty nim opustoszeją półki sklepów. Co może bowiem dziwić, w galeriach nie widać kryzysu - sezon na sprawunki trwa i sprzedawcy nie narzekają na brak klientów. Po stronie kupujących jednak pozostaje problem wyboru odpowiednich upominków, niektórzy rozglądają się za oryginalnymi przedmiotami, inni pozostają przy tradycyjnych prezentach - krawatach czy zestawach kosmetyków. Te ostatnie stanowią czasem prawdziwą deskę ratunku dla współczesnych, spieszących się „Mikołajów".