Co zrobić, by cieszyć się pięknymi i zdrowymi włosami przez całe lato - zarówno podczas wakacyjnego wyjazdu jak i w mieście? Nie wystarczy zwykłe mycie i suszenie. Przedstawiamy kilka rad, dzięki którym lato stanie się beztroskie również dla włosów.
Wiosną na nowo odkryj swoje piękno. Obudź promienną, rozświetloną skórę, błysk w oku i odśwież makijażem swój wygląd – bez względu na wiek. Oto kilka porad eksperta - wizażystki i założycielki autorskiej szkoły makijażu, Agnieszki Brody.
Kosmetyki stały się nieodłączną częścią naszego życia. Kult piękna opanował cały świat… nie tylko ten kobiecy. Wybierając upiększające produkty, większość z nas zwraca uwagę na to jaki dają efekt, czy są skuteczne i oczywiście na ich cenę. A czy zastanawiamy się nad innymi aspektami zakupu?Chodzi o ludzi pracujących przy ich produkcji, o sposób pozyskiwania składników, o ich wpływ na środowisko i otaczający nas świat.
Każda kobieta, niezależnie od wieku, chciałaby mieć piękną i młodą cerę. Tymczasem z biegiem lat skóra traci swoją gęstość i kontury twarzy stają się mniej wyraźne. Ratunkiem dla cery dojrzałej może być makijaż permanentny, który pozwala uzyskać piękny wygląd.
Pod choinką znajdziemy w te święta Bożego Narodzenia przede wszystkim coś do czytania oraz kosmetyki i perfumy. Polacy najchętniej chcieliby zostać obdarowani książką albo gotówką.
Co przechowujesz w swojej lodówce? To pytanie zadane Europejkom przez instytut badawczy na zlecenie Samsung doprowadziło do zaskakujących rezultatów. W naszych lodówkach trzymamy bowiem nie tylko jedzenie. Miliony kobiet w Polsce, Niemczech czy Wielkiej Brytanii zdążyło już przenieść… swoje kosmetyki z łazienkowej szafki do chłodziarki. Co zaskakujące, coraz częściej aranżujemy też dodatkowe miejsce w lodówce na… cenne ubrania i dodatki modowe.
Egzotyczne krajobrazy, oszałamiające kolory, korzenne przyprawy, soczyste owoce i warzywa, tradycyjne targi, a także wyborna kuchnia przyciągają do Maroka miliony turystów. Ale nas, kobiety, kusi coś jeszcze – kosmetyki. Olej arganowy to już popularny i znany wszystkim hit. Podpowiadamy, po jakie jeszcze produkty z tego kraju warto sięgnąć.
Marketingowcy przez dziesięciolecia uważali, iż najskuteczniej jest kierować ofertę i komunikaty do kobiet 20+. Tymczasem obecnie największym potencjałem nabywczym charakteryzuje się segment nazwany potocznie „Boomer Women”. Dzieje ię tak również w segmentach, które do tej pory były uważane za domenę młodszych pań - także w branży kosmetycznej.
Jak podczas upalnych letnbich dni nakłądać makijaż żeby podkreślił naszą urodę i letnią opaleniznę? Jakich kosmetyków unikać na plaży? Jakie są zasady makijażu na lato? Na te oraz inne pytania odpowiada dziś Agnieszka Broda - wizażystka, właścicielka i dyrektor kreatywna Biar Beauty Group.
Bobbi Brown jest założycielką i dyrektorem kreatywnym Bobbi Brown Cosmetics. W branży kosmetycznej zadebiutowała w 1991 r., kiedy to wprowadzając na rynek serię Bobbi Brown Essentials dosłownie zmieniła oblicze makijażu. Kolekcja dziesięciu szminek w różnych odcieniach brązu idealnie wypełniła niszę na rynku i odpowiedziała na potrzeby klientek preferujących prosty, wygodny i twarzowy makijaż.
W maju i czerwcu 2013 dostępna jest nowa limitowana edycja Crème de la Mer od La Mer w słoiczku o pojemności 100 ml i nowoczesnym kształcie, który upamiętnia znaczenie Światowego Dnia Oceanów.
Niezależnie czy planujemy swój odpoczynek nad morzem, w górach, czy też zdecydowanie bliżej domu - w parku czy nad pobliskim jeziorem, powinniśmy zabrać ze sobą kilka drobiazgów, które sprawią, że będziemy świetnie przygotowani na relaks. Oprócz rzeczy, o których na pewno nie zapomnimy - koca piknikowego, przeciwsłonecznych okularów i przenośnego grilla, zapakujmy do torby także kosmetyczny niezbędnik w wersji mini. Tzw. minisy - czyli mniejsze gabarytowo odpowiedniki dostępne w każdej drogerii.
Zawartość lodówki decyduje nie tylko o rodzaju czekającej nas kolacji, może być jednocześnie świetnym zestawem kosmetycznym. Poniżej kilka pomysłów na to, jak produkty żywnościowe wykorzystywać w pielęgnacji urody.
Aby dobrze dbać o skórę twarzy, warto ją myć dwa razy dziennie, nie stosować mleczka oczyszczającego, i z umiarem wygrzewać się na słońcu zawsze stosując ochronę przed promieniowaniem UV.
Ambasadorką polskiej marki kosmetycznej Bielenda została Edyta Olszówka - polska aktorka, znana i doceniana za artystyczne dokonania zarówno w teatrze, jak i filmie.