Bankowy Fundusz Gwarancyjny, Komisja Nadzoru Finansowego, Ministerstwo Finansów, Ministerstwo Sprawiedliwości, Narodowy Bank Polski, Policja i Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów - to właśnie te instytucje połączyły swoje siły, by wspólnie ostrzegać Polaków przed praktykami lichwiarskimi. Dziś startuje kampania „Nie daj się nabrać. Sprawdź, zanim podpiszesz”.
Ruszyła III edycja Ogólnopolskiego Programu dla Młodzieży „Mam Haka na Raka". Uczniowie szkół ponadgimnazjalnych z całego kraju po raz kolejny rozpoczynają walkę z nowotworami.
Debatą o tym, co zrobić, aby handlowcy przestrzegali zakazu sprzedaży alkoholu nieletnim, a młodzież nie sięgała po trunki, zakończy się ogólnopolska kampania społeczna „Promile nie dla nieletnich", prowadzona przez firmę Partner Center.
Podsumowujące kampanię „Kupuj Nasze.PL - Są powody do dumy" badania TNS OBOP wykazały, jak wygląda nasz patriotyzm podczas robienia zakupów. Okazuje się, że na to, czy kupowany towar wyprodukowano w Polsce, najmniej zwracają uwagę osoby w średnim i młodszym wieku, mieszkańcy małych miast, uczniowie i studenci.