Wystartowała kolejna edycja kampanii Warsaw Press „W trosce o seniorów”. Tym razem patronat merytoryczny objął Instytut Żywności i Żywienia. Partnerem medialnym Kampani jest Senior.pl.
Ruszyła kampania społeczna Ministerstwa Administracji i Cyfryzacji „Niech internetowa moc będzie z Tobą!”. Kampania skierowana jest do osób w wieku powyżej 50+, które nie korzystają z internetu. Jej celem jest zachęcenie osób starszych do wejścia w cyfrowy świat oraz pokazanie korzyści jakie w codziennym życiu daje nam korzystanie z internetu.
Kobiety chore na nowotwory ginekologiczne i ich bliscy muszą codziennie zmagać się z poważnymi i trudnymi pytaniami – począwszy od tego, gdzie szukać pomocy, aż po dylematy jak wspierać żonę, mamę czy przyjaciółkę. Właśnie rusza kampania edukacyjna „Dla niej. Możemy więcej”, której celem jest zwrócenie uwagi na psychologiczne, intymne i społeczne problemy kobiet, u których zdiagnozowano nowotwory ginekologiczne.
Koalicja na rzecz Walki z Cukrzycą ogłosiła listopad miesiącem walki z chorobą i rozpoczyna cykliczną kampanię edukacyjną, która ma zainspirować do poświęcenia cukrzycy większej uwagi.