Ryszard Kalisz, popularny polski polityk, został ojcem.
Jarosław Kaczyński stopniowo przestaje być "modnym" obiektem ataków mediów. W lutym niekorzystne dla niego publikacje stanowiły tylko 8 proc. tekstów z dzienników ogólnopolskich. To niewiele nie tylko w porównaniu do Donalda Tuska (25 proc.), czy Janusza Palikota (45 proc.), ale także jeśli porównamy liczby krytycznych tekstów z poprzednich miesięcy - to juz po raz trzeci z kolei krytyka byłego premiera słabła – wynika z badania „Scena Polityczna” prowadzonego przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów”.
Szef rządu nie ma łatwego życia, ponieważ od trzech miesięcy pozostaje najbardziej krytykowanym liderem politycznym w naszym kraju. Aż 26 proc. dotyczących go publikacji w dziennikach ogólnopolskich miało niekorzystny wpływ na jego wizerunek – podał „Press-Service Monitoring Mediów” w cyklicznym raporcie „Scena Polityczna”.
Najczęściej krytykowanym w mediach liderem politycznym w Polsce jest Janusz Palikot – wynika z najnowszego raportu opracowanego przez agencję informacyjną „Press-Service Monitoring Mediów”. Z raportu „Scena Polityczna” dowiadujemy się, że aż 68 proc. artykułów w dziennikach ogólnopolskich na jego temat miało wydźwięk negatywny.
Dla Janusza Palikota maj okazał się fatalny. Według raportu „Scena Polityczna” agencji informacyjnej „Press-Service Monitoring Mediów” niemal trzy czwarte publikacji na jego temat w najpoczytniejszych gazetach, miały wydźwięk negatywny. To w realiach polskich mediów sytuacja zupełnie niecodzienna.
Janusz Palikot, który wprowadził nowe ugrupowanie do Sejmu, w październiku występował w mediach częściej od Donalda Tuska – wynika z badania „Scena Polityczna” przeprowadzonego przez „Press-Service Monitoring Mediów”. Choć kampania Ruchu Palikota kosztowała najmniej ze wszystkich partii parlamentarnych i szacowana jest na 1-2 mln zł, to wartość artykułów, w jakich pojawiło się nazwisko jego lidera, przekroczyła 113 mln zł.
Wyszukiwarka osób 123people przeprowadziła we wrześniu badania dotyczące tego, jakich celebrytów użytkownicy wyszukują najczęściej w poszczególnych krajach. I tak jak w USA czy w Hiszpanii niekwestionowanym liderem jest Justin Bieber, tak w Polsce najczęściej wyszukiwaną osobą publiczną w ostatnim miesiącu był… Kamil Bednarek, 19-latek, który zachwycił swoim głosem całą Polskę w programie „Mam Talent“.
Polacy wybrali Bogusława Linda na Wymarzonego Kompana do Piwa roku 2009. Wśród Pań palma pierwszeństwa przypadła Angelinie Jolie. Badanie „Z kim na piwo” przeprowadził SABMiller - właściciel Kompanii Piwowarskiej.