Reklama otacza nas niemal wszędzie: jest w telewizji, radiu, prasie, na autobusach, tramwajach i miejskich billboardach. Aby dowiedzieć się, jaki wizerunek seniora funkcjonuje w reklamie prasowej w Polsce przeanalizowano reklamy pochodzące z sierpnia i września tego roku. Analizy tej dokonała - na zlecenie Fundacji na Rzecz Kobiet JA KOBIETA - Agnieszka Łapacz, Project Manager Międzynarodowej Wystawy Aktywnych Seniorów „Złote Marzenia” pod honorowym patronatem Ambasady Finlandii w Warszawie.
Imprezowiczka w życiu, imprezowiczka na planie. Doświadczenie w rozrabianiu robi swoje. Dzięki takim zdolnościom Lindsay Lohan, doskonale wcielilła się w rolę 17-letniej buntowniczki z Kaliforni, która za swoje okropne zachowanie, zmuszona przez matkę (Felicity Huffman) musi opuścić na wakacje San Francisco i pojechać do babci do Idaho - Krainy Ziemniaka. Wstręt do małych miast, wstręt do babci, której nawet mama nie widziała od lat wielu, zapowiada konflikt międzypokoleniowy. Babcia, tytułowa Twarda Sztuka (Jane Fonda), która wcześniej zraziła do siebie rodzinę swoimi żelaznymi zasadami, teraz jest ostatnią deską ratunku.
69- letnia Jane Fonda postanowiła nakręcić film erotyczny z sobą w roli głównej. W wywiadzie dla niemieckiego pisma „Bunte” wyjaśniała: "Przecież nie zadam sobie tyle pracy, żeby potem korzystała z tego dublerka".
Pomimo, że sama kilka lat temu poddała się odmładzającej operacji plastycznej, teraz Jane Fonda została nową twarzą marki L'Oreal Paris promującej krem przeciw starzeniu się i namawiając kobiety, by nie poddawały się tak ochoczo chirurgicznemu poprawianiu urody.