Według badań przeprowadzonych przez Ipsos, aż 47% Polaków pragnie podnosić swoje kwalifikacje, poszerzać wiedzę i zdobywać nowe umiejętności – „aż”, ponieważ osiem lat temu odsetek ten wynosił 31%.
W styczniu 2003 roku firma Ipsos przeprowadziła badanie na temat stylu ubierania się i stosunku do mody polskich kobiet. Z badań tych wynika, że dojrzałe Polki to albo „Tradycjonalistki” - kobiety poszukujące przede wszystkim niedrogich (bo ich dochody są dość niskie), ale dobrych jakościowo, klasycznych i eleganckich ubrań, albo „Spełnione” - noszące odzież wybranych marek, ceniące odmienność, jakość i elegancję.
Z sondażu przeprowadzonego przez Ipsos wynika, że Polacy przeznaczą średnio 240 zł. Na świąteczne upominki.
Ipsos, międzynarodowa firma badawcza, po raz drugi przeprowadziła badanie "Fakty i mity. Odżywianie i zdrowie Polaków w kontekście międzynarodowym". Badanie przeprowadzono w Polsce, Szwecji, Belgii, USA i Kanadzie. Podobnie jak w zeszłym roku, Polacy okazali się być społeczeństwem najbardziej narzekającym na zdrowie.