Zwiastun "Polityki" właśnie przeszedł do historii polskiego kina. W zaledwie trzy tygodnie trailer obrazu Patryka Vegi zanotował rekordową liczbę wyświetleń w serwisie YouTubie – blisko 5,8 miliona odtworzeń – bijąc tym samym wyczyn trailera filmu "Kler" Wojtka Smarzowskiego (5,6 mln wyświetleń na Youtube w rok) i wchodząc na pułap oglądalności zarezerwowany dotychczas wyłącznie dla międzynarodowych zapowiedzi filmów z Hollywood.
Zwiastun "Polityki" Patryka Vegi na YouTube ma już 3,8 miliona odsłon. Zwiastun filmu "Polityka", najnowszej produkcji Patryka Vegi, bije rekordy popularności w Internecie. W zaledwie sześć dni odtworzono go blisko 4 miliony razy, dzięki czemu zapowiedź znalazła się na pierwszym miejscu w głównej sekcji trending serwisu YouTube oraz na pierwszym miejscu w sekcji filmy. Imponująca jest również liczba odtworzeń trailera na Facebooku, która przekroczyła już 4 miliony. To wyniki, którymi nie mogła pochwalić się dotąd żadna inna polska produkcja.
"Miszmasz czyli Kogel Mogel 3" po 4 weekendach w kinach zobaczyło 2,16 miliona widzów. Komedia w reżyserii Kordiana Piwowarskiego znalazła się w TOP 5 polskich komedii od czasu powstania polskiego box office, czyli 2002 roku.
W sieci pojawiło się podsumowanie dwóch pierwszych filmów z serii "Kogel Mogel", które pozwoli na lepsze przygotowanie przed obejrzeniem obrazu "Miszmasz, czyli Kogel Mogel 3".
Zakończyły się zdjęcia na planie filmu "Miszmasz czyli Kogel Mogel 3". Kontynuacja przygód bohaterów komedii "Kogel-mogel" i "Galimatias, czyli kogel-mogel 2" pojawi się w kinach 25 stycznia. W "Miszmasz czyli Kogel Mogel 3" żona docenta została sekstrenerką i celebrytką.
W lutym rusza nowa kampania reklamowa linii kosmetyków Dove pro.age przeznaczonych dla dojrzałych pań. Jej „twarzami” zostały trzy piękne aktorki: Beata Tyszkiewicz (kategoria wiekowa 60+), Ewa Kasprzyk (50+) i Edyta Jungowska (40+), które zgodziły się na udział w odważnej, „rozbieranej” sesji zdjęciowej.