TVN i TVN24, RMF FM i Radio Eska – to media, do których mamy największe zaufanie – wynika z 12. edycji badania European Trusted Brands, które co roku przeprowadza wydawnictwo Reader’s Digest.
Zdrowy i ładny wygląd to jeden z najbardzie istotnych aspektów w życiu każdego człowieka. Wyniki tegorocznej edycji badania European Trusted Brands pokazują, jakim markom kosmetycznym Polacy są najbardziej oddani.
W ciągu ostatniego roku zaufanie Polaków do Unii Europejskiej spadło o 13%. Tylko 25% z nas ufa wspólnej walucie euro - wynika z przedstawionego przez wydawnictwo Reader’s Digest badania European Trusted Brands.
Polacy największym zaufaniem darzą strażaków i pilotów oraz lekarzy, pielęgniarki i farmaceutów - wynika z badania European Trusted Brands. Względem ubiegłego roku zaufanie Polaków do przedstawicieli różnych zawodów niemal się nie zmieniło. Najmniej ufamy politykom, sprzedawcom samochodów i piłkarzom.
Centrum, Apap, Pyralgina, Rutinoscorbin, Gripex i Herbapol Lublin - oto marki, którym, jak wynika z badania European Trusted Brands 2011, ufamy najbardziej.
Zaufanie Polaków i reszty Europejczyków do zawodów nie różnią się znacznie od siebie. Nadal na czele rankingu są strażacy i przedstawiciele zawodów medycznych. Niezmiennie politycy plasują się na ostatniej pozycji, nie ufamy też przywódcom związkowym. Polacy bardziej niż inni Europejczycy ufają dziennikarzom i doradcom finansowym, mniej natomiast lekarzom, meteorologom i... duchownym.
Wyniki tegorocznej edycji badania European Trusted Brands pokazują, że jedyną grupą zawodową, której Polacy ufają bardziej niż mieszkańcy innych krajów europejskich, są dziennikarze. Jeśli chodzi o media, to najbardziej wzrasta nasze zaufanie wobec Internetu.
Już po raz dziewiąty europejscy konsumenci wybrali marki, które darzą największym zaufaniem. Tegoroczna edycja badania European Trusted Brands pokazała m.in., że wśród Europejczyków nieprzerwanie największym zaufaniem cieszą się marki Nokia i Nivea.