Z najnowszego badania dotyczącego zaufania do grup zawodowych European Trusted Brands przeprowadzonego przez Reader’s Digest wynika, że Polacy najbardziej ufają strażakom i przedstawicielom zawodów związanych z ochroną życia i zdrowia. Na drugim biegunie rankingu zaufania znaleźli się politycy, pracownicy call center, piłkarze i duchowni.
Ostatnie badanie European Trusted Brands przeprowadzone przez Reader’s Digest pokazuje, że Polacy mniej ufają przedstawicielom zawodów prawniczych. W 2011 roku sędziom ufało 52 procent ankietowanych, a w tym roku było to już tylko 31 procent respondentów. Okazuje się, że w ciągu dwóch ostatnich lat odnotowujemy wyraźny spadek zaufania do prawników.
Najbardziej godnym zaufania producentem żywności jest marka Winiary - wynika z badania European Trusted Brands 2013 przeprowadzonego przez Reader's Digest. Cenimy również takie marki jak Sokołów, Nestlé, Kujawski czy Żywiec Zdrój.
W badaniu European Trusted Brands 2013 przeprowadzonym przez Reader’s Digest respondenci wybrali środki, po które sięgają, szukając najlepszego suplementu diety, preparatu witaminowego, panaceum na ból czy przeziębienie. Którym z nich ufamy najbardziej?
Kamil Durczok, prezenter Faktów w TVN, jest dziennikarzem telewizyjnym, któremu Polacy ufają najbardziej – wynika z badania European Trusted Brands 2013 przeprowadzonego przez Reader’s Digest. Niemal co trzeci ankietowany darzy go zaufaniem.
Pośród wszystkich sportowców Polacy najbardziej ufają Adamowi Małyszowi – wynika z badania European Trusted Brands 2013. Na drugim miejscu w rankingu zaufania do sportowców znalazła się biegaczka narciarska Justyna Kowalczyk, zaś na trzecim mistrz olimpijski w pchnięciu kulą Tomasz Majewski.
Największym zaufaniem Polaków cieszą się zawody związane z ochroną życia oraz zdrowia. Na pierwszym miejscu w rankingu zaufania znaleźli się strażacy, zaś na drugim piloci samolotów cywilnych. Nie ufamy natomiast politykom, liderom związków zawodowych i piłkarzom – wynika z najnowszego badania European Trusted Brands przeprowadzonego przez Reader’s Digest.
68 proc. Polaków nie ma zaufania do agentów biur podróży – dowodzą tego wyniki tegorocznego badania European Trusted Brands. Podobne nastroje panują w innych krajach europejskich.
Tegoroczna edycja badania European Trusted Brands pokazała, że w Polsce Apap i Ibum zdystansowały znaną od dziesięcioleci Pyralginę, a Gripex i Flegamina - Polopirynę.
Opel i Mercedes okazały się najbardziej zaufanymi markami samochodowymi w Polsce, zaś Orlen i Lotos zostały wybrane w kategorii Stacja benzynowa - wynika z badania European Trusted Brands 2012.
TVN i TVN24, RMF FM i Radio Eska – to media, do których mamy największe zaufanie – wynika z 12. edycji badania European Trusted Brands, które co roku przeprowadza wydawnictwo Reader’s Digest.
Zdrowy i ładny wygląd to jeden z najbardzie istotnych aspektów w życiu każdego człowieka. Wyniki tegorocznej edycji badania European Trusted Brands pokazują, jakim markom kosmetycznym Polacy są najbardziej oddani.
W ciągu ostatniego roku zaufanie Polaków do Unii Europejskiej spadło o 13%. Tylko 25% z nas ufa wspólnej walucie euro - wynika z przedstawionego przez wydawnictwo Reader’s Digest badania European Trusted Brands.
Polacy największym zaufaniem darzą strażaków i pilotów oraz lekarzy, pielęgniarki i farmaceutów - wynika z badania European Trusted Brands. Względem ubiegłego roku zaufanie Polaków do przedstawicieli różnych zawodów niemal się nie zmieniło. Najmniej ufamy politykom, sprzedawcom samochodów i piłkarzom.
Centrum, Apap, Pyralgina, Rutinoscorbin, Gripex i Herbapol Lublin - oto marki, którym, jak wynika z badania European Trusted Brands 2011, ufamy najbardziej.