Z każdym rokiem przybywa Polaków, którzy dokonują zakupów w Internecie. Obecnie 46 % z nas kupuje w sieci – wynika z danych Optimy. Do tej formy kupowania zachęca oszczędność czasu i pieniędzy. Okazuje się, że najchętniej kupujemy w sieci odzież i buty, najrzadziej zaś jedzenie i meble.
W ostatnim tygodniu przed Wigilią (15-21.12) przez sortownie Poczty Polskiej przeszło w tym okresie prawie dwa razy więcej paczek niż zwykle. Jeszcze nigdy Polacy nie kupili tyle w sklepach internetowych.
Tegoroczna, piąta już akcja Dzień Darmowej Dostawy odbędzie się 2 grudnia. W tym dniu klienci blisko 2500 sklepów internetowych będą mogli dokonać zakupów online bez ponoszenia kosztów przesyłki.
Poszukujący świątecznych prezentów mogą 2 grudnia skorzystać z wyjątkowej okazji w postaci darmowej dostawy w licznych polskich sklepach internetowych. Tegoroczny Dzień Darmowej Dostawy pobił rekord jeśli idzie o liczbę sklepów - do akcji przyłączyło się ponad 2450 witryn.
Poczta Polska rozpoczęła publikowanie Świątecznego Barometru wskaźnika przedświątecznej gorączki zakupowej. Już pierwsze jego odczyty wskazują, że w tym roku na Święta Bożego Narodzenia możemy wydać więcej, niż w latach poprzednich. To kolejne badanie, z którego wynika że tegorczna Gwiazdka będzie bogatsza.
Tegoroczny, czwarty już w Polsce Dzień Darmowej Dostawy, odbędzie się 2 grudnia. W tym roku przypada on na ten sam dzień co Cyber Monday w Stanach Zjednoczonych. Już ponad 1000 sklepów internetowych zgłosiło się do akcji i zostało zaakceptowanych przez organizatora.
Polacy polubili sklepy internetowe. Według badań przeprowadzonych w sierpniu 2011 przez firmę Euromonitor International, rodzimy rynek e-commerce wraz z serwisami aukcyjnymi wart jest już ponad 17 mld zł i wciąż rośnie. Sprzyja temu łatwość dokonywania zakupów, niskie ceny oraz coraz lepsza obsługa klienta.
Jeśli mamy w planach świąteczne zakupy przez internet, najlepiej dokonać ich 30 listopada, w jednym z ponad tysiąca sklepów które biora udział w akcji Dzień Darmowej Dostawy.
Jedna piąta Polaków prezenty świąteczne kupi w internecie. Tak wynika z najnowszych badań. Sklepy internetowe już od początku listopada skrupulatnie przygotowują swoją ofertę.
Z dnia na dzień w Internecie pojawia się coraz więcej sklepów oferujących kupno najróżniejszych produktów. Nowa inicjatywa Dzień Darmowej Dostawy (DDD) ma za zadanie zachęcić do robienia zakupów za pośrednictwem sieci. Skierowana jest zarówno do osób, które nigdy wcześniej nie korzystały z takich usług, jak i tych, którzy już dokonywali internetowych transakcji.
Z przedstawionych wyników badań przeprowadzonych przez TNS OBOP, a zrealizowanych przy współpracy z Google i Media Saturn Holding, wynika, że 74% konsumentów dokonujących zakupu sprzętu RTV/AGD korzysta z internetu przed podjęciem finalnej decyzji o zakupie.
Brak podstawowych informacji związanych z transakcją to najważniejszy zarzut dotyczący sklepów internetowych. Kontrolę działających w sieci przedsiębiorców przeprowadziła Inspekcja Handlowa na zlecenie UOKiK. Zastrzeżenia dotyczą aż 89 z 126 sklepów.
Każde dziecko wie, że bardzo przyjemne rzeczy mają miejsce, gdy dziadek lub babcia sięgną po portfel. Prawidłowość tą zaczęli dostrzegać wreszcie szefowie spółek internetowych. Starsi wiekiem klienci, którzy przeważnie pozostawali poza pierwszą falą wielkiego internetowego skoku na handel, obecnie są jednym z ważniejszych źródeł wzrostu internetowej sprzedaży.