Wielofunkcyjna oferta - handel, rozrywka i gastronomia pod jednym dachem, duża liczba sklepów znanych marek oraz dogodny dojazd - to trzy najważniejsze czynniki, które decydują o popularności centrów handlowych, wynika z badań, przeprowadzonych przez Instytut Badania Rynku i Opinii Społecznej IMAS International na zlecenie spółki Fabryka Biznesu.
Jak wynika z badań przeprowadzonych przez Pentor Research International dla Fashion House Outlet Centre 91 procent Polaków nie kupuje odzieży i obuwia przez Internet. Głównym powodem naszej niechęci do zakupów on line jest brak zaufania do wirtualnych zakupów oraz niemożność przymierzenia kupowanego asortymentu.
W sklepach rozpoczął się okres wyprzedaży, warto więc zajrzeć nawet do tych placówek, które zazwyczaj – z powodu zbyt wysokich cen – omijamy szerokim łukiem. W styczniu możemy kupić markowe produkty w naprawdę okazyjnych cenach – nawet do 80% taniej.