Weber Shandwick, międzynarodowa firma PR, opublikowała wyniki najnowszych badań, z których wynika, że firmy mogą zyskać istotną przewagę nad konkurencją poprzez tworzenie programów marketingowych skierowanych do pokolenia baby-boomers i wykorzystujących ich sieć kontaktów.
Recesja dotyka mieszkańców USA, seniorów szczególnie, niemal 300 000 Amerykanów powyżej 65 roku życia pozostaje bez pracy, informuje thematuremarket.com.
Dla wielu gałęzi przemysłu problemem stanie się przechodzenie ludzi z pokolenia baby boomers na emeryturę. Jednym z problemów, jakie może rodzić owo zjawisko na dużą skalę, będzie brak siły roboczej. Jednakże, wielu przedstawicieli wspomnianego pokolenia deklaruje, że pozostaną aktywni zawodowo, pomimo wieku emerytalnego.
Rene Ward z USA postanowiła założyć serwis internetowy, który miał na celu zbadanie faktu, czy rzeczywiście częściej poszukiwanymi przez amerykańskie firmy pracownikami są seniorzy, niż osoby w młodszym wieku. Dziś serwis www.seniors4hire.org ma 5 lat. Wśród firm, które zamieściły na niej swoje ogłoszenia znalazły się takie organizacje jak: Bank of America, Regal Cinemas, Petco and Anthem Blue Cross i Blue Shield.