24 września przez warszawskie ulice przeszedł Marsz Różowej Wstążki, który już po raz czternasty został zorganizowany w ramach Wielkiej Kampanii Życia. Uczestniczyło w nim kilka tysięcy osób, wyrażając w ten sposób poparcie dla programu walki z rakiem piersi.
Zbliża się kolejna, 14. edycja Marszu Różowej Wstążki - ogólnopolskiej akcji propagującej profilaktykę raka piersi. Jak co roku, w Wielkiej Kampanii Życia - Avon Kontra Rak Piersi, przemaszeruje kilka tysięcy osób. Wydarzenie jest manifestacją wsparcia wszystkich walczących z chorobą oraz wyrazem poparcia dla tej największej kampanii informacyjnej.
Tegoroczna, jedenasta już edycja Marszu Różowej Wstążki, odbędzie się 10 października. W Warszawie jego uczestniczki będą mogły także skorzystać ze specjalistycznych badań oraz konsultacji z ekspertami.
Avon Cosmetics i Stowarzyszenie Amazonki Warszawa - Centrum podsumowały zorganizowaną w czerwcu br. akcję profilaktyczną "Sobota w Gabinecie z różową wstążką". Z zebranych przez nich danych wynika, że w 47 "Gabinetach z różową wstążką" z dofinansowanych badań USG piersi skorzystało 2156 kobiet.
Avon Cosmetics Polska i Stowarzyszenie Amazonki Warszawa - Centrum zapraszają wszystkie panie do wzięcia udziału w czerwcowej akcji badań USG piersi "Sobota w Gabinecie z różową wstążką".
W sobotę 29 września 2007 firma kosmetyczna Avon wraz ze Stowarzyszeniem Amazonki Warszawa - Centrum i firmą Samsung zapraszają mieszkańców Warszawy (ale nie tylko) na Marsz Różowej Wstążki. Celem imprezy będzie szerzenie wiedzy na temat raka piersi oraz wyrażenie solidarności ze wszystkimi chorymi na nowotwór, który rocznie dotyka ponad 13 000 Polek.
W ramach Wielkiej Kampanii Życia firma Avon we współpracy ze Stowarzyszeniem Amazonki rozpoczyna realizację nowego programu profilaktycznego – „Gabinety z Różową Wstążką”.