Czym jest prawdziwe kobiece piękno? Jak współczesne Polki rozumieją i interpretują to pojęcie? W poszukiwaniu odpowiedzi na te pytania marka Dove, wspólnie z Pentorem, przeprowadziła wśród kobiet w 2010 r. badania na temat kobiecego piękna.
Piękno nie pyta o wiek - to hasło kampanii wprowadzającej na polski rynek nową linię kosmetyków dla kobiet dojrzałych Dove pro.age. Badania Dove pokazały, że kobiety w wieku 50-64 preferują kosmetyki, które są dobre dla pielęgnacji ciała i przynoszą realne efekty. Wysoko cenią zwłaszcza te produkty, które zaspokajają potrzeby dojrzałej skóry, ale równocześnie nie oczekują, by zdziałały one cuda.
W lutym rusza nowa kampania reklamowa linii kosmetyków Dove pro.age przeznaczonych dla dojrzałych pań. Jej „twarzami” zostały trzy piękne aktorki: Beata Tyszkiewicz (kategoria wiekowa 60+), Ewa Kasprzyk (50+) i Edyta Jungowska (40+), które zgodziły się na udział w odważnej, „rozbieranej” sesji zdjęciowej.
Kampania Dove Prawdziwe Piękno ma na celu przełamanie stereotypów odnośnie tego jak powinna wyglądać atrakcyjna kobieta. Jedną z form realizowania tego celu jest zorganizowanie sesji zdjęciowej dojrzałych kobiet.
Lek na zmniejszenie wagi zmniejsza ryzyko śmierci z powodu niewydolności serca