Zdrowe i zadbane włosy to dla większości z nas wizytówka i „ambasador pierwszego wrażenia" w kontaktach międzyludzkich. Zabiegi stylizacyjne, szkodliwe działanie czynników zewnętrznych oraz łupież sprawiają jednak, że nasza fryzura czasem oddala się od wymarzonego ideału. W takich przypadkach potrzebna jest pomoc, jaką ofertują specjalistyczne serie dermokosmetyków przeznaczonych do pielęgnacji włosów i skóry głowy.
Produkty kosmetyczne wybieramy opierając się na informacjach zawartych na opakowaniach. Coraz częściej możemy tam znaleźć znaki, świadczące o konkretnych właściwościach danego towaru.
Powszechny dostęp do mediów propagujących młody wizerunek i znajomość kosmetycznych oraz medycznych osiągnięć sprawia, że ludzie coraz bardziej skupiają się na swoim wyglądzie i szukają sposobów na powstrzymanie procesu starzenia się. Z drugiej strony przemysł kosmetyczno-estetyczny bacznie obserwuje (i wzmacnia) rosnące potrzeby potencjalnych klientów i pieczołowicie przygotowuje kolejne „eliksiry" młodości i zdrowia. Jedną z cieszących się popularnością nowości są dermokosmetyki.
Dermokosmetyki stają się w Polsce coraz popularniejsze. Nic dziwnego, że pojawiają się nowe marki i linie „aptecznych kosmetyków". Na rynku zadebiutowały dermokosmetyki Inside. Wśród prezentowanych linii kosmetycznych znalazły się także preparaty do skóry dojrzałej, zawierające silnie działające składniki nawilżające i przeciwzmarszczkowe.
Dermokosmetyki stały się już rozpoznawalną i docenianą przez klientki polskich aptek kategorią produktów farmaceutycznych. Jednocześnie, jak podkreśla 57 procent farmaceutów w skierowanym do nich badaniu ankietowym, przy właściwym doborze dermokosmetyku, konieczna jest specjalistyczna porada i wsparcie.
Blisko 100% kobiet, które wzięły udział w badaniu ankietowym „Moje dermokosmetyki" oczekuje widocznych i trwałych efektów działania dermokosmetyków.
Aż 80% kobiet nieprawidłowo określa typ swojej cery oraz poszczególne jej strefy i nie wie, jakie potrzeby ma ich skóra. Bez prawidłowej diagnozy typu i parametrów skóry właściwa pielęgnacja jest niemożliwa.
Kapituła Nagrody Zaufania wręczyła statuetki „Złotego OTISA 2009" laureatom szóstej edycji konkursu. Uroczystość zapoczątkowała jednocześnie akcję profilaktyczną „Uwaga nerki!".
Picie kawy pomaga powstrzymać zaburzenia poznawcze przy migotaniu przedsionków