W mediach rusza kampania „Absurd?”, realizowana w ramach projektu „Zysk z dojrzałości” Kampania informacyjno-edukacyjna ma na celu nagłośnienie problematyki niskiej aktywności zawodowej osób 50+, a także promocję korzyści z wprowadzania w firmie nowoczesnych narzędzi zarządzania wiekiem i pełnego wykorzystania potencjału pracowników 50+.
Konieczność podwyższenia produktywności i konkurencyjności społeczeństwa i polskiej gospodarki, potrzeba ograniczania dyskryminacji w dostępie do rynku pracy i tworzenia szerokich możliwości zatrudnienia dla wszystkich zdolnych do pracy, a także zrozumiały, choć trudny do spełnienia wymóg ograniczania i dyscyplinowania wydatków publicznych, są zasadniczym powodem podjęcia zdecydowanych działań na rzecz utrzymania i przywracania do zatrudnienia osób w wieku powyżej 50 lat. Osób, których wiedza oraz umiejętności zawodowe mogłyby być nadal w pełni wykorzystane, ale które coraz częściej stają wobec zagrożenia utratą pracy lub już obecnie znajdują się poza rynkiem pracy.
Lek na zmniejszenie wagi zmniejsza ryzyko śmierci z powodu niewydolności serca