Liczba wyników: 274
Internauci po 65. roku życia spędzają coraz więcej czasu w mediach społecznościowych. Nie tylko szukają kontaktu z bliskimi, ale też konsumują treści związane z ich zainteresowaniami.
Seniorzy mogą wzmocnić swoje zdolności poznawcze dzięki użytkowaniu Facebooka.
Nowe badanie sugeruje, że im więcej czasu spędza się na Facebooku, Twitterze i innych serwisach społecznościowych, tym mniej się jest aktywnym i bardziej podatnym na przybieranie na wadze.
Za pośrednictwem największej sieci społecznościowej Facebook postanowiono przeprowadzić niejawne badania dotyczące reakcji użytkowników na pozytywne i negatywne bodźce.
Wśród 955 milionów osób zarejestrowanych na serwisie społecznościowym Facebook, 65% ma ponad 35 lat. Statystyczny użytkownik ma 38 lat, a najszybciej rosnącą grupą demograficzną są kobiety w wieku powyżej 55 lat.
Warto korzystać z mediów społecznościowych, mogą poprawić samopoczucie psychiczne, wskazują nowe badania.
Coraz częściej na tablicach użytkowników Facebooka pojawia się anglojęzyczny tekst sugerujący, że portal ten bez naszej wiedzy pobiera numery telefonów z naszych komórek i dodaje je do własnych baz danych. Jednak to, co na pierwszy rzut oka może się wydawać kolejną inwazją na naszą prywatność i cichym gromadzeniem danych, można bardzo łatwo wytłumaczyć. Jeżeli zainstalowaliśmy mobilną aplikację Facebooka na swoich smartfonach i zgodziliśmy się na synchronizację kontaktów w telefonie z tymi z konta na Facebooku, dwie książki telefoniczne po prostu się połączyły.
Nie ma wątpliwości, że popularne stało się tworzenie sieci społecznych i bywa, że przedsięwzięcia tego rodzaju odnoszą ogromny sukces. Tak się stało w przypadku serwisu Twitter, którego ilość użytkowników podwoiła w ciągu nieco ponad pięciu miesięcy. Co ciekawe, wśród twittujących jest wielu seniorów.
Facebook – obok Google – jest jednym z symboli przemian, które dokonały się na rynku technologii i mediów w ostatnich latach. Firma, której akcje we wrześniu 2013 roku były warte przeszło 100 miliardów dolarów sama w istocie niewiele tworzy. Facebook zarabia na tym, co wyprodukuje ponad miliard użytkowników serwisu – przede wszystkim na udostępnianych przez nich informacjach o samych sobie.
114-letnia Anna Stoehr postanowiła założyć konto na Facebooku, ale musiała wpisać nieprawdę odnośnie wieku, bo formularz zgłoszeniowy nie przewiduje tak sędziwych użytkowników...