Liczba wyników: 10478
Zamknij oczy i pomyśl o kimś, kto cię skrzywdził. Wyrzuć z siebie cały ból, rozgoryczenie i złość, którą czujesz do swego krzywdziciela. Wrzyj ze wściekłości, wrzeszcz, delektuj się gniewem. Poczuj jak łomocze ci serce, gotuje się krew, a twoje myśli podążają w najmroczniejsze strony.
W lutym rusza nowa kampania reklamowa linii kosmetyków Dove pro.age przeznaczonych dla dojrzałych pań. Jej „twarzami” zostały trzy piękne aktorki: Beata Tyszkiewicz (kategoria wiekowa 60+), Ewa Kasprzyk (50+) i Edyta Jungowska (40+), które zgodziły się na udział w odważnej, „rozbieranej” sesji zdjęciowej.
W błędzie jest ktoś, kto sądzi, że czas Jerzego Połomskiego minął. Od lat jest jednym z filarów polskiej estrady. Profesjonalizm, talent i praca to składowe nieprzerwanej, od schyłku lat 50-tych, popularności Jerzego Pająka, bo tak brzmiało nazwisko artysty na starcie kariery. Uczeń profesora Ludwika Sempolińskiego nie zawiódł Mistrza.
Wygląd skóry ma dla każdego z nas niebagatelne znaczenie. Gdy - wskutek starzenia - skóra zaczyna wiotczeć i tracimy na atrakcyjności, zacierają się rysy twarzy, problem jest już poważniejszy. Dla kobiety takim trudnym czasem jest menopauza.
W styczniu 2003 roku firma Ipsos przeprowadziła badanie na temat stylu ubierania się i stosunku do mody polskich kobiet. Z badań tych wynika, że dojrzałe Polki to albo „Tradycjonalistki” - kobiety poszukujące przede wszystkim niedrogich (bo ich dochody są dość niskie), ale dobrych jakościowo, klasycznych i eleganckich ubrań, albo „Spełnione” - noszące odzież wybranych marek, ceniące odmienność, jakość i elegancję.
Nie tylko młodość – piękna, zdrowa i beztroska – promuje biżuterię jednej z największych sieci sklepów na polskim rynku jubilerskim. W najnowszej kampanii reklamowej Sklepów Jubilerskich YES zwrócono uwagę ku osobom, które „dwudziestkę” już dawno mają za sobą.
Poszukiwanie pracy to często trudny i męczący proces. Twoje szanse na znalezienie posady zwiększyć może odpowiednio napisane cv.
Cała Polska oszalała na punkcie tańca. Kolejne szkoły tańca powstają jak grzyby po deszczu, a telewizyjne programy pokazujące taneczne zmagania gwiazd na parkiecie czy lodzie biją rekordy oglądalności. Tańczyć chcą wszyscy: i młodzi i starzy. Aby zachęcić do tej formy aktywności także tych najstarszych 21 stycznia – w Dniu Babci - ruszyła ogólnopolska kampania społeczna „Trzymam rytm z Odnovitem”.
O polskiej służbie zdrowia mówi się ostatnio bardzo dużo i – niestety – na ogół źle. Narzekają i lekarze i pielęgniarki - na niskie płace, i pacjenci – na kolejki, koszty i złe, bo przedmiotowe traktowanie. Co naprawdę myślimy o naszej służbie zdrowia najlepiej zobrazują opublikowane właśnie wyniki badania GUS „Ochrona zdrowia w gospodarstwach domowych”.
"Babcia ucząca, babcia ucząca się" – to hasło przewodnie imprezy zorganizowanej przez władze Warszawy z okazji Dnia Babci.
Trauma w dzieciństwie przekłada się na odczuwanie silniejszego bólu w dorosłym życiu