Liczba wyników: 10175
Nieleczona otyłość i nadwaga niesie za sobą poważne ryzyko powikłań dla układu sercowo-naczyniowego. 75 proc. Polaków uważa, że osoby po zawale powinny schudnąć. U osób otyłych i z nadwagą częściej dochodzi do zaburzeń rytmu serca, a dwukrotnie częściej rozwija się niewydolność krążenia. Nadciśnienie tętnicze, miażdżyca, podwyższony poziom cholesterolu, choroba wieńcowa, zawały serca to często konsekwencje nieleczonej otyłości.
Wkrótce Nowy Rok, a z jego okazji zabawa sylwestrowa. Trwa wybór kreacji, butów, torebek, ważnym dopełnieniem tworzenia wizerunku jest makijaż. Odpowiednio wykonany zapewni nie tylko olśniewający wygląd, ale i odejmie lat.
Amerykański National Institute on Aging (Narodowy Instytut Starzenia się) szacuje, że w USA na Alzheimera choruje około 4,5 miliona ludzi, znaczną część pacjentów stanowią kobiety.
Z oficjalnych statystyk wynika, że z powodu ageizmu, tj. dyskryminacji ze względu na wiek, ostatnio w Wielkiej Brytanii składano pozwy o odszkodowanie trzykrotnie częściej. Według danych opublikowanych przez Tribunal Service liczba pozwów w 2006 wyniosła 962, w 2007 było ich już 2940.
Wkrótce na ekrany polskich kin wejdzie nietypowy film „3 kobiety w różnym wieku”. Jest to opowieść o poszukiwaniu własnych korzeni i dziedzictwie irańskiego reżysera Manijeh Hekmata.
W przyszłym roku w centrum Warszawy stanie pomnik nowej Syrenki. W związku z tym magazyn „Machina” już po raz drugi ogłosił plebiscyt, w którym jego czytelnicy mogą oddawać głosy i zgłaszać własne kandydatury na nowy „symbol stolicy”.
Internet już dawno przestał być traktowany w Polsce jako nowinka technologiczna dla wybrańców. Polscy użytkownicy szukają w Internecie informacji, rozrywki i wygodnych, a zarazem tanich narzędzi komunikacji. Z rosnących z roku na rok wyników finansowych sklepów internetowych wynika także, że coraz śmielej i chętniej robimy w sieci zakupy. Dla zbadania zachowań polskich konsumentów w Internecie Bank Zachodni WBK zorganizował Pierwszy Narodowy Test Zakupów on-line.
We wtorek rząd przyjął Krajowy Program „Zabezpieczenie Społeczne i Integracja Społeczna na lata 2008 - 2010” opracowany przez resort pracy i polityki społecznej. Jego celem jest przeciwdziałanie ubóstwu i wykluczeniu społecznemu obywateli.
Wyniki badań przeprowadzonych na zlecenie marki Soplica we wrześniu br. dowiodły, że nawet 20% kierowców „wsiadło za kółko” mimo braku pewności, czy rzeczywiście stężenie alkoholu w ich krwi spadło poniżej dopuszczalnego prawem poziomu. Jak pokazują dane, tylko w 2007 roku policjanci zatrzymali blisko 24 tysiące osób kierujących pojazdami i mających od 0,2 do 0,5 alkoholu w organizmie. Statystyki te oraz problem tzw. nieświadomie pijanych kierowców skłoniły markę Soplica do podjęcia działań edukacyjnych w ramach akcji społecznej pod hasłem „AlkoCasco – alkomat w każdym aucie”.{gencode}www.alkocasco.pl {/gencode}
Fundacja Świętego Mikołaja zebrała już 447 754 zł na Fundusz Edukacyjny stworzony w ramach kampanii „Grunt to rodzina”. Ogólnopolska kampania promocyjna na rzecz rodzinnych domów dziecka potrwa do końca grudnia.
Migrena – większe dawki kwasu acetylosalicylowego pomagają uchronić się przed atakami