Liczba wyników: 9212
W wielu chorobach, szczególnie o charakterze nowotworowym, wczesne rozpoznanie zwiększa szanse pacjenta na wyleczenie lub pozwala na wydłużenie życia. Przykładem takiej choroby może być przewlekła białaczka szpikowa (w skrócie PBSz). Choroba ta polega na powolnym wzroście ilości jednego z typów białych krwinek, granulocytów, do bardzo wysokiego poziomu. Chorobę rozpoznaje się zwykle przypadkowo, w rutynowym badaniu morfologii krwi.
Czy wiesz, że informacja sprzedawcy - „Po odejściu od kasy reklamacji nie uwzględniamy" - łamie twoje podstawowe prawo konsumenckie? Jak poprawnie złożyć reklamację wadliwego towaru? O jakich terminach pamiętać? - Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów przypomina jak skutecznie dochodzić swoich roszczeń
W czasach, kiedy półki w drogeriach i aptekach uginają się pod ciężarem kosmetyków, kiedy ze wszystkich stron atakują reklamy cudownych środków, które uleczą nasze dolegliwości i pozwolą zachować młodość, niełatwo znaleźć kosmetyk naprawdę skuteczny.
Substancja zwana cordycepinem odkryta w grzybach powszechnie stosowanych w medycynie chińskiej wydaje się być skutecznym środkiem powstrzymującym rozwój komórek rakowych.
26 grudnia zmarł Yves Rocher, założyciel popularnego na całym świecie koncernu kosmetyczno-tekstylnego. Przedsiębiorca miał 79 lat.
Wraz z jesienią i ostatnimi promieniami słońca opuszcza nas optymizm i pozytywna energia. Z niepokojem myślimy o nadchodzącej zimie, spadku odporności i infekcjach. Antidotum na nasze obawy może być profilaktyczne wzmacnianie organizmu.
Święta to spotkania rodzinne, dzielenie się opłatkiem, wyjątkowe potrawy, wymarzone prezenty i... świąteczne przeboje. To, że zbliża się Boże Narodzenie uświadamiamy sobie nie tylko oglądając wystawy sklepowe, choinki na placach miast i kolorowe światełka nad głównymi ulicami, ale także słysząc dźwięki znanych świątecznych melodii.
Nowe możliwości leczenia ostrej, żylnej choroby zakrzepowo-zatorowej - eteksylan dabigatranu.
Wydatki, pośpiech, marketing, komercjalizacja - w taki sposób coraz częściej określane są Święta Bożego Narodzenia. Czy marketing świąteczny może mieć jednak pozytywną stronę?
Mimo niskich płac, słabych podwyżek i kryzysu gospodarczego Polacy nie oszczędzają na świętach. Wręcz przeciwnie. Polscy konsumenci są optymistami - aż 63% z nich sądzi, że ich sytuacja finansowa poprawi się lub pozostanie bez zmiany w ciągu najbliższych 12 miesięcy. Według badań Deloitte1, przeciętna polska rodzina planuje wydać na święta około 1500 zł. Dodatkowo, aż 61% Polaków deklaruje, że wyda na nie tyle samo, a nawet więcej niż w roku ubiegłym. Na większe wydatki będzie miała również wpływ spora podwyżka cen żywności w okresie świątecznym. Wydajemy dużo, więc co można zrobić, by ograniczyć dodatkowe wydatki w święta?
Migrena – większe dawki kwasu acetylosalicylowego pomagają uchronić się przed atakami