Liczba wyników: 4905
Mężczyźni w internecie spędzają najwięcej czasu na szukaniu informacji, podczas gdy kobiety wolą go poświęcić na podtrzymywanie internetowych znajomości. Nie tylko sam rodzaj aktywności, ale również ocena negatywnych zjawisk w sieci jest zależna od płci - pokazują badania „Mądry Internet", wykonane na zlecenie Netii.
Dieta bogata w cynk może pomóc starszym osobom w uniknięciu zapalenia płuc.
Coraz chętniej kupujemy przez internet, ale wciąż wahamy się przed dokonywaniem w e-sklepach płatności online. Tymczasem taka operacja ma wiele zalet.
Internet zmienia zachowania konsumentów również na poziomie lokalnym. Wg badania “User View Wave VII” dla ponad 90 procent badanych internautów źródłem informacji o miejscowych usługach i biznesie są lokalne media online i wyszukiwarki internetowe.
Szkoły publiczne to wciąż najpopularniejsze miejsca, w których Polacy uczą się języków obcych. Jednak coraz częściej poznajemy języki samodzielnie, często wykorzystując mieszankę tradycyjnych i nowoczesnych metod nauki. Multimedia, w tym Internet, to jednak nadal tylko dodatki - wynika z badania ankietowego przeprowadzonego przez ESKK.
Wyniki licznych badań i sondaży wyraźnie wskazują, że najpopularniejszą rzeczą, jaka kupujemy przez Internet są książki. W Internecie powstaje coraz więcej księgarń internetowych prześcigających się pod względem cen oraz obsługi klienta. Obok tradycyjnych księgarni, powstają również księgarnie taniej książki.
Osoby dojrzałe i w zaawansowanym wieku stanowią ogromną grupę konsumencką, która mogłaby znacznie zwiększyć dochody firm sprzedających swe produkty przez Internet, jednak – jak pokazuje raport firm Focalyst i Dynamic Logic – ich oczekiwania i potrzeby wciąż są ignorowane przez sprzedawców online.
Dieta bogata w witaminy C i E może pomóc utrzymać siłę mięśni oraz zapobiec upadkom.
Na długość życia wpływa wiele czynników, do najważniejszych z nich należą dieta oraz nasze codzienne przyzwyczajenia.
W najbliższych miesiącach liczba użytkowników Internetu w Polsce przekroczy barierę 50% ogółu dorosłych. Wśród młodych Internet jest wszechobecny, używają go prawie wszyscy uczniowie i studenci. Rozszerza się korzystanie z sieci wśród osób w średnim wieku, natomiast najstarsi w dalszym ciągu są w większości wyłączeni z tego obszaru aktywności.