Liczba wyników: 9200
Dermokosmetyki stały się już rozpoznawalną i docenianą przez klientki polskich aptek kategorią produktów farmaceutycznych. Jednocześnie, jak podkreśla 57 procent farmaceutów w skierowanym do nich badaniu ankietowym, przy właściwym doborze dermokosmetyku, konieczna jest specjalistyczna porada i wsparcie.
W Internecie Polacy najchętniej kupują napoje butelkowane i towary sypkie. Choć prawie połowa zapytanych deklaruje jednocześnie, że obawia się nabyć w sieci mięso i pieczywo, to jednak sprzedaż tego typu produktów stale rośnie - podaje internetowy sklep spożywczy A.pl.
Jogurt to produkt znany od wieków. Już 4 tysiące lat temu pili go Egipcjanie. Jego walory zdrowotne i smakowe szybko docenili mieszkańcy krajów bliskiej Azji, Afryki i Bałkanów. Obecnie ponad 30 procent ludzi na całym świecie regularnie pije jogurty.
Amerykańskim naukowcom udało się stworzyć środek, który hamuje rozwój odpornego na standardowe leczenie guza prostaty. W Polsce corocznie raka prostaty rozpoznaje się u ponad 7 tys. mężczyzn, a ponad 3,6 tys. z tego powodu umiera - informuje Gazeta Wyborcza.
Porozumienie Pracodawców Ochrony zdrowia zaproponowało wprowadzenie dodatkowych ubezpieczeń dla osób palących, oraz przeznaczenie części środków za akcyzy na wyroby tytoniowe na leczenie palaczy.
Wszyscy wcześniej czy później (ach, ci szczęśliwcy o zębach „z kamienia") musimy udać się na wizytę i leczenie do dentysty. Dla wielu wiąże się to z niewyobrażalnym stresem. Wielu z nas tłumaczy odwlekanie wizyty wysokimi cenami zabiegów. To prawda, że specjalistyczna opieka nie jest tania, ale niestety ta wymówka najczęściej ma maskować strach przed leczeniem.
Metformina to powszechnie stosowany lek w leczeniu cukrzycy typu 2. Może mieć jednak szersze zastosowanie - okazuje się, że różnorako korzystnie oddziałuje na starzejący się organizm.
Badania pokazują, że zbyt krótki sen oznacza wyższe ryzyko choroby wieńcowej, udaru, a także cukrzycy. Lista kłopotów zdrowotnych jest jednak dłuższa.
Utrata już niewielkiego odsetka masy ciała wywołuje istotne zmiany w organizmie, które sprawiają, że obniża się ryzyko cukrzycy i chorób serca.
Reklamy upiększających produktów kosmetycznych w obniżają poczucie własnej wartości konsumentek.