Liczba wyników: 3802
Trudno jest podążać za modowymi trendami. Dojrzałe kobiety ciągle są w tej dziedzinie postponowane. Pewne zasady jednak nie zmieniają się i są powszechnie dostępne. Eksperci uważają, że każda kolejna dekada więcej w metryce rządzi się odmiennymi prawami w modzie.
Menopauza jest czasem, kiedy miesiączka ustaje, a jajniki ostatecznie przestają wytwarzać jajeczka. O menopauzie mówi się wtedy, gdy kobieta nie dostała okresu od pełnego roku. Obejmuje ona kobiety w wieku od 40 do 58 lat, średnio jest to wiek około 51 lat.
Makijaż kobiety dojrzałej powinien być delikatny i wykonany z dużą precyzją. Ma na celu odświeżenie i ożywienie twarzy. Ważnym jego elementem jest odpowiednie nawilżenie skóry oraz wykorzystanie matowych kosmetyków, które nie będą eksponować zachodzących zmian.
Starsze kobiety, u których wystąpił co najmniej jeden pełny atak paniki, mogą doświadczać zwiększonego ryzyka zawału serca lub udaru mózgu oraz podwyższonego ryzyka śmierci w ciągu najbliższych pięciu lat.
Kobiety, które wcześnie doświadczyły menopauzy, mają znacznie wyższe ryzyko poważnych problemów zdrowotnych po sześćdziesiątce w porównaniu do pań, u których klimakterium nastąpiło w standardowym wieku, czyli około pięćdziesiątego roku życia.
Czy mogę jeszcze założyć jeansy? A co z krótszą spódnicą i żywymi kolorami? Często dojrzałe kobiety nie mają pewności co „wypada” im nosić i czy z niektórych elementów garderoby lub stylizacji nie powinny już zrezygnować.
Mówi się, że dłonie są najlepszą wizytówką kobiety. Ich bardzo cienka i delikatna skóra wraz z wiekiem traci swoją naturalną gładkość oraz elastyczność. Istnieją jednak sposoby, dzięki którym możemy skutecznie powstrzymać ten proces.
Prawie trzy czwarte Polaków nie podejmuje żadnych działań, aby ustrzec się przed grypą lub przeziębieniem. Badanie TNS OBOP wskazuje również, że do sezonu grypowego częściej przygotowują się kobiety (31%), niż mężczyźni (19%).
Obecnie ponad połowa Polaków twierdzi, że czyta horoskopy w gazetach, w tym co dziewiąty robi to często - wynika z badania zrealizowanego przez CBOS. Zainteresowanie tego typu lekturą deklarują nie tylko kobiety (63%), ale również niemal połowa (45%) mężczyzn.
Wbrew powszechnemu przekonaniu trudna do opanowania chęć udania się na zakupy nie jest problem dotykającym tylko kobiety. Z badań przeprowadzonych przez amerykańskich naukowców wynika, że 6 procent kobiet i 5,5 procent mężczyzn ma problem z pohamowaniem chęci kupowania.
Migrena – większe dawki kwasu acetylosalicylowego pomagają uchronić się przed atakami