Liczba wyników: 876
Krakowskie Kino Pod Baranami zaprasza wszystkich dojrzałych widzów na kolejny seans z cyklu Dojrzałe Kino. W środę, 1 lutego 2012, o godz. 11.00 wyświetlony zostanie film "Człowiek z Hawru" w reż. Aki Kaurismäki.
Europa musi skoncentrować się na zachęcaniu osób starszych do udziału w rynku pracy, uważa Komisja Europejska. Jak powiedział w Kopenhadze László Andor, komisarz Unii Europejskiej ds. zatrudnienia, spraw społecznych i integracji, UE będzie promowała działania dające osobom starszym szanse na pozostanie aktywnymi w społeczeństwie.
Intensywniejsze wprowadzanie technologii do życia osób starszych zajmuje ważne miejsce wśród priorytetów UE. Temu wyzwaniu stawia czoło wspólny program dotyczący rozwiązań i systemów ułatwiających aktywne funkcjonowanie w społeczeństwie (AAL JP), który promuje innowacyjne produkty i usługi dla starzejącej się populacji.
Ponad 56 mln zł będą musiały zapłacić Powszechny Zakład Ubezpieczeń oraz Maximus Broker za zawarcie porozumienia ograniczającego konkurencję. Niedozwolona współpraca dotyczyła ubezpieczeń grupowych dzieci i młodzieży oraz pracowników placówek oświatowych na terenie województwa kujawsko-pomorskiego.
Firmy toczą prawdziwą wojnę ofertową o dojrzałych konsumentów. Kuszą dedykowanymi kontami bankowymi, atrakcyjnymi wycieczkami czy zniżkami na bilety do kina. A senior do łatwych konsumentów nie należy – nieufny, ostrożny, nieco oporny na korzystanie z technologii, które młodym wydają się niezbędne do życia. Taka postawa często wynika z braku umiejętności poszukiwania niezbędnych do zakupu informacji oraz niedostatecznej wiedzy na temat praw konsumentów. Co robić? Informować, upraszczać, a przede wszystkim – nie spychać na margines grup docelowych.
Choć obecnie niemal codziennie w prasie, telewizji, czy Internecie można spotkać się z informacją o zbliżającej się wielkimi krokami drugiej fali kryzysu, a kolejne kraje strefy euro wpadają w finansowe tarapaty, to Polacy wydają się na razie nie przejmować tą sytuacją. Świadczy o tym choćby poziom planowanych wydatków na świąteczne prezenty.
Chociaż na europejskich rynkach kosmetycznych można zaobserwować lekką stagnację, w Polsce sytuacja pozostaje korzystna. Polacy coraz częściej sięgają po markowe wyroby. Według badań, na podejmowane decyzje zakupowe w branży kosmetycznej decydujący wpływ ma lokalizacja punktu sprzedaży oraz cena produktów. Jakie jeszcze czynniki wpływają na zachowania konsumenckie w tym segmencie rynku?
Cztery na pięć osób uważa, że 1500 zł, czyli równowartość płacy minimalnej w 2012 r., to za mało aby związać koniec z końcem – wynika z ankiety ING.
Widnieją na nich choinki, Mikołaj, sterty prezentów, śnieżne krajobrazy. Inne mają stricte religijny charakter i prezentują nowonarodzonego Jezusa wraz z Marią i Józefem. Na każdej tradycyjny napis: Wesołych Świąt i Szczęśliwego Nowego Roku. Mowa o kartkach świątecznych, których wysyłanie stanowi ważny element bożonarodzeniowych tradycji.
Dziś 30 listopada, Dzień Darmowej Dostawy, akcji, która ma za zadanie zachęcić Polaków do zakupów przez Internet i postrzegania ich jako wygodnej, bezpiecznej oraz atrakcyjnej cenowo formy zakupów. Jak wynika z Digital Life, globalnego raportu przygotowanego przez agencję badawczo-doradczą TNS reprezentowaną w Polsce przez firmy TNS Pentor i TNS OBOP, polscy internauci są otwarci na korzystanie z tej formy zakupów, ale jednocześnie przeszło co czwarty z nich (26%) wskazuje, że obecne warunki dostępu do Internetu uniemożliwiają mu w pełni satysfakcjonujące korzystanie z tego medium.