Liczba wyników: 5468
Harrison Ford nie myśli jeszcze o emeryturze. 67-letni aktor nie zamierza w najbliższym czasie rezygnować z pracy, która dostarcza ma tak ogromnej satysfakcji.
Lee Sang-soo, koreański Minister Pracy zapowiedział, że rząd zamierza podjąć działania mające na celu przeciwdziałanie ageizmowi.
Zdobycie dyplomów wyższych uczelni pomaga w powrocie na rynek pracy osobom z pokolenia powojennego boomu demograficznego ze Stanów Zjednoczonych.
Zakupy w małych osiedlowych sklepikach robimy zdecydowanie częściej niż w super i hipermarketach – wynika z badań przeprowadzonych w czerwcu przez TNS OBOP na zlecenie Makro Cash&Carry. Polacy cenią małe sklepy przede wszystkim za miłe, uprzejme traktowanie (56 proc. badanych) oraz osobisty, bezpośredni kontakt ze sprzedawcą (38 proc.). Jest także niewielka grupa tych, którzy przyznają, że cenią małe sklepy za ich „elastyczność”, rozumianą często jako np. możliwość kupowania na przysłowiowy „zeszyt”.
Aż 75 procent Polaków twierdzi, że od czasu do czasu dokucza im ból mięśni, kości lub stawów, zaś co trzeci badany przyznaje, że pogarsza on znacząco komfort życia. Co dziesiąty Polak zaznacza, że do wizyty lekarskiej zmusi go ból, który nie ustępuje przez kilka dni – wynika z badania przeprowadzonego przez PBS na zlecenie Centrum Medycznego ENEL-MED.
Największa częstotliwość zachorowań na przeziębienie i grypę przypada właśnie teraz, na okres jesienno-zimowy. Wydaje się, że wszyscy wiemy, że w walce z przeziębieniem i grypą najważniejsza jest profilaktyka. TNS OBOP na zlecenie portalu Dbam o Zdrowie zapytał Polaków czy są przygotowani na jesienne infekcje. Czy faktycznie Polacy dbają o zdrowie i świadomie przygotowują się do sezonu grypowego?
Nadeszła długo oczekiwana wiosna, która uważana jest za jedną z najbardziej energetycznych pór roku. Jest również mocno kojarzona z czasem, kiedy przeprowadzamy gruntowne porządki. Jak wynika z badań zrealizowanych na zlecenie Grupy Okazje, zdecydowana większość z nas, bo aż 86% sprząta swoje domy. Jakie dokładnie czynności wykonujemy, aby odświeżyć wnętrza? Czy inwestujemy w nowe dodatki, aby poczuć powiew wiosennej świeżości?
Pomiędzy tym jak postrzegamy zagrożenia płynące z sieci i swoje własne umiejętności a tym, jak się w niej zachowujemy i czy faktycznie potrafimy rozpoznać zagrożenia wystepują znaczne różnice - wynika z przeprowadzonego na zlecenie mBanku przez IQS badania dotyczącego bezpiecznego korzystania z sieci. Raport pokazuje też rosnącą rolę banków w informowaniu klientów o najnowszych zagrożeniach.
Odbiorcy polskich mediów sięgają po stosunkowo dużą liczbę źródeł informacyjnych – wynika z raportu „Różnorodność treści informacyjnych w Polsce z perspektywy użytkownika” opracowanego na zlecenie Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji. Wyniki raportu ujawniają także pewne podziały społeczne, ale najmocniej zarysowany jest podział generacyjny.
46 procent Polaków wybierających się w podróż obawia się zgubienia, zniszczenia lub kradzieży dokumentów, bagażu lub pieniędzy – wynika z badania przeprowadzonego przez ARC Rynek i Opinia na zlecenie Avivy. Na liście zmartwień 45 proc. podróżujących jest bezpieczeństwo pozostawionego mieszkania, a co trzeci zapytany boi się o swoje zdrowie na wyjeździe.