Liczba wyników: 5945
Weber Shandwick, międzynarodowa firma PR, opublikowała wyniki najnowszych badań, z których wynika, że firmy mogą zyskać istotną przewagę nad konkurencją poprzez tworzenie programów marketingowych skierowanych do pokolenia baby-boomers i wykorzystujących ich sieć kontaktów.
Od początku stycznia lekarze wystawiający recepty na białych i różowych drukach, muszą używać nowych wzorów, określonych obowiązującym rozporządzeniem ministra zdrowia – pisze Dziennik Zachodni.
Czy w Polsce mamy do czynienia z epidemią otyłości? Trudno na tak postawione pytanie jednoznacznie odpowiedzieć, tym bardziej, że nie dysponujemy najświeższymi, wiarygodnymi źródłami informacji. Skoro zatem nie jesteśmy pewni, to może warto zadać sobie pytanie: czy grozi nam epidemia otyłości? Wiele wskazuje na to, że tak.
Grypa czy przeziębienie o tej porze może dopaść każdego z nas i każdy z nas ma swoje ulubione, przekazywane często z pokolenia na pokolenie, sposoby walki z tymi chorobami.
Pragnienie, by pozostać jak najdłużej młodym, towarzyszy ludzkości od wieków. Producenci kosmetyków i farmaceutyków pracują dniami i nocami, aby wyprodukować cudowny eliksir młodości. Okazuje się jednak, że być może mamy taki eliksir już od… 80 lat – informuje RMF FM.
Fundacja Dajesz Pracę PL wraz z firmą DEMO Effective Launching przygotowały kampanię społeczną mającą na celu nauczenie Polaków przywiązywania się do rodzimych produktów, a przez to osłabić skutki światowego kryzysu finansowego na polskim rynku. Akcja prowadzona pod hasłem „Bądźmy dumni z polskich produktów” ruszy jeszcze w pierwszym kwartale 2009 roku.
Kto z nas nie marzy o egzotycznych wakacjach, zwłaszcza w środku szarej, polskiej zimy? Wielu z nas rekompensując sobie to nierealne marzenie, sięga po dostępne w każdym markecie i warzywniaku soczyste pomarańcze, słodkie mandarynki i dojrzałe banany. Mało kto zastanawia się jednak, jak to możliwe, że te tropikalne owoce, pokonały w transporcie tysiące kilometrów, a wyglądają tak, jakby dopiero co zerwane zostały z drzewa.
Okres przedświąteczny to czas zakupów, wyjazdów z domu oraz związanego z tym zamieszania. W tych dniach ciągłego pośpiechu pamiętajmy, że okazja czyni złodzieja, dlatego też nie dajmy mu żadnych szans.
Fundacja Świętego Mikołaja zebrała już 447 754 zł na Fundusz Edukacyjny stworzony w ramach kampanii „Grunt to rodzina”. Ogólnopolska kampania promocyjna na rzecz rodzinnych domów dziecka potrwa do końca grudnia.
Prawie dwa miliony Polaków zrobi w tym roku zakupy świąteczne w Internecie. Z badań D-Link Technology Trend, przeprowadzonych przez Millward Brown SMG/KRC wynika, że sklepy online obsłużą w okresie świątecznym o 65% więcej klientów niż przed rokiem. Wśród kupowanych w Internecie prezentów najwięcej jest kosmetyków, odzieży, książek i filmów oraz zabawek.
Trauma w dzieciństwie przekłada się na odczuwanie silniejszego bólu w dorosłym życiu