Liczba wyników: 1897
Rusza SENIORADA, czyli cykl przydatnych porad, kierowanych do osób 60+, dotyczących żywienia, aktywności fizycznej, profilaktyki chorób serca i mózgu. SENIORADA to nowy projekt edukacyjny, realizowany w ramach kampanii edukacyjnej STOP UDAROM, mającej na celu budowanie świadomości społecznej w zakresie profilaktyki udaru mózgu i migotania przedsionków oraz ograniczania ich medycznych i społecznych skutków. Kompendium dostępne będzie na stronie www.stopudarom.pl i FB STOP UDAROM w formie m.in. animacji edukacyjnych, nagrań wideo z wypowiedziami ekspertów i infografik z praktycznymi poradami.
Piękno, od tak dawna analizowane przez filozofów, a ostatnio przez naukowców, jest prostsze, niż mogłoby się wydawać, mówią psychologowie z New York University. Eksperci proponują nowe spojrzenie na wartość estetyki.
Ludzie używający kosmetyków kupują te produkty głownie ze względów emocjonalnych. Zakup jakiegoś kremu czy balsamu zwyczajnie polepsza nam nastrój.
Reklamy upiększających produktów kosmetycznych w obniżają poczucie własnej wartości konsumentek.
Istnieje związek między nagłą śmiercią sercową i częstą chorobą serca znaną jako wypadanie płatka zastawki mitralnej, która dotyka około 12 na tysiąc osób na całym świecie.
Psychologowie sprawdzili, jakie rozmowy prowadzą osoby deklarujący wyższe i niższe poczucie szczęścia.
Pandemia COVID-19 sprzyjała siedzącemu trybowi życia, tymczasem trening jest konieczny, bo dobrze się czuć i zachować ciało w optymalnej formie. Przy planowaniu ćwiczeń warto pamiętać o pomijanych często mięśniach rdzenia.
Lekarze ostrzegają przed nadmiernymi ilościami sorbitolu, słodzika szeroko stosowanego w produktach „bezcukrowych", takich jak guma do żucia i niektóre słodycze.
Firmy wypuszczające na rynek produkty kosmetyczne powinny zastanowić się na obecnymi reklamami kierowanymi do starszych kobiet - niewiele pań twierdzi, że używa produktów kosmetycznych, aby wyglądać młodziej. Większość wskazuje, że używa ich, aby wyglądać dobrze i czuć się pewnie.
Osoby w wieku powyżej 85 lat są znacznie bardziej narażone na wykluczenie społeczne niż ludzie z grupy 65 - 84 lata.