Liczba wyników: 8997
Badania przeprowadzone na zlecenie Pfizer Inc., producenta Viagry pokazały, że Kanadyjczycy między 40 a 64 rokiem życia poświęcają przeciętnie 15 minut dziennie na seks i romansowanie, podczas gdy na oglądanie telewizji i surfowanie po internecie poświęcają aż około 5 godzin każdego dnia.
21 czerwca ruszyła kampania „Muszkieterowie dla Polek” zorganizowana przez Grupę Muszkieterów i Ośrodek Profilaktyki i Epidemiologii Nowotworów OPEN. W zaparkowanych przed sklepami Intermarché i Bricomarché mammobusach kobiety w wieku 50 – 69 lat będą mogły bezpłatnie wykonać badania piersi.
Około połowa Polek i Polaków nie poddaje się regularnie badaniom profilaktycznym, wynika z badania opinii przeprowadzonego w ramach programu „Teva – 360 stopni dla zdrowia”. Głównym powodem jest przekonanie respondentów o swojej dobrej kondycji zdrowotnej.
Wydawałoby się, że Święta sprzyjają wspomnieniom i kultywowaniu tradycyjnych obrzędów, jak pokazują jednak badania CBOS, w domach 65% Polaków nie ma jakichkolwiek tradycji rodzinnych. Wierność zwyczajom dziadków deklaruje jedynie 15% badanych. Około 13% przyznaje, że zarzuciło istniejące niegdyś w danych familiach obyczaje.
Nowe badania znalazły związek pomiędzy witaminą A i niższym ryzykiem raka skóry.
Nowe badania wskazują, że dieta bogata w witaminę C istotnie zmniejsza ryzyko zaćmy.
Przeprowadzone niedawno przez naukowców z jerozolimskiego Hebrew University badania dowodzą, że dorastające dzieci, które spędzają czas z dziadkami, rzadziej sprawiają kłopoty wychowawcze i radzą sobie lepiej niż rówieśnicy pozbawieni tych kontaktów.
Badania dowodzą, że w walce z depresją ćwiczenia fizyczne mogą być tak skuteczne, jak medykamenty.
Polacy oswoili się z wyjazdami, podjęcie pracy za granicą wydaje im się łatwiejsze i bardziej dostępne niż dawniej - wynika z badania zrealizowanego przez CBOS. Nadal jednak progiem ułatwiającym decyzję o wyjeździe jest legitymowanie się wykształceniem przynajmniej zasadniczym zawodowym.
Aż 85 procent aktywnych zawodowo Polaków odczuwa stres w pracy - wynika z badania zrealizowanego na zlecenie firmy Klosterfrau Healthcare Group. Tylko 11 procent pracowników traktuje pracę jako spełnienie marzeń i źródło przyjemności, dla ponad 60 procent jest przede wszystkim sposobem zarobienia na życie.