Liczba wyników: 5594
Czasy, kiedy tran był obowiązkowym elementem uzupełniającym prawidłową dietę przedszkolaków dawno minęły. Dziś nikt już nie gania maluchów z łyżką nieładnie pachnącej substancji o żółtawym odcieniu, której smak pozostawia wiele do życzenia. Być może dlatego wielu dorosłych zapomniało, jak cenne właściwości kryje ona w sobie.
Podobno żadna praca nie hańbi. Czy aby na pewno? Są zawody, których za nic w świecie nie chcielibyśmy wykonywać. Na zlecenie Discovery Channel TNS OBOP zbadał, czego nie chcą robić Polacy.
Suszone śliwki zalewane gorącą wodą, tarty burak, czy sok z kiszonej kapusty - aby pozbyć się zaparcia, niejeden z nas jest w stanie wiele znieść. Nie zawsze jednak takie poświęcenie przynosi upragniony efekt. Jak więc skutecznie walczyć z tą dolegliwością?
65% lekarzy nie edukuje swoich pacjentów w zakresie zmiany złych przyzwyczajeń zdrowotnych, które mogą wpływać m.in. na schorzenia układu krążenia - wynika z badania opinii publicznej przeprowadzonego w ramach programu „Zentiva - zmieniamy przyzwyczajenia".
Wzrasta liczba osób z poważnymi dolegliwościami oczu, a pogorszenie widzenia staje się poważnym problemem społecznym. Dolegliwości oczu związane są głównie z ogólnym ich przemęczeniem.
Większość Polaków (71 procent) twierdzi, że odczuwa uciążliwy, męczący hałas. Badani doświadczają go z różną częstością: co trzeci (33 procent) narażony jest nań często (w tym 14 procent - bardzo często), a prawie dwie piąte (38 procent) - czasami lub rzadko. Natomiast ponad jedna czwarta ankietowanych (28 procent) w zasadzie nie ma do czynienia z nadmiernym hałasem,styka się z nim zupełnie sporadycznie - piszą autorzy raportu CBOS.
Z badań AC Nielsen na zlecenie Drogerii Natura wynika, że na zakupy urodowe do drogerii wybierają się najczęściej kobiety młode. Przeważający procent łowczyń kosmetycznych nowości to dziewczyny w wieku 20-27 lat, stanowią one aż 1/3 wszystkich klientek sklepów drogeryjnych.
Pojawiły się nowe możliwości dla osób bezrobotnych po czterdziestym piątym roku życia z województwa kujawsko-pomorskiego. Mogą one wziąć udział w bezpłatnym projekcie „Nowa Perspektywa", obejmującym doradztwo zawodowe oraz szkolenia.
2 października ruszyła trzecia edycja kampanii edukacyjnej "Breast Friends - Przyjaciele od Piersi". Jej organizatorami są: Stowarzyszenie „Amazonki" Warszawa - Centrum i firma Roche.
Zaletą tego sezonu jest mnogość trendów. Prosta sukienka w stylu gwiazd lat czterdziestych, żakiet z szerokimi ramionami czy rockowe dodatki, kolory intensywne lub stonowane - każda kobieta znajdzie coś dla siebie.
Trauma w dzieciństwie przekłada się na odczuwanie silniejszego bólu w dorosłym życiu