Liczba wyników: 4293
Warszawskie stowarzyszenie "Amazonki" oraz Centrum i Novartis Oncology Poland wspólnie wydają bezpłatny magazyn w całości poświęcony tematyce raka piersi. "RAZEM w trosce o pacjenta" ma charakter poradnika, które redagowany jest m.in. przez najlepszych polskich ekspertów z dziedziny onkologii.
Choć podobno najważniejsze jest nasze wnętrze, dziś często także od wyglądu uzależniona jest nasza kariera czy pozycja społeczna. Nie chcemy pozwolić sobie na oznaki starości i defekty sylwetki. Jednak uroda kosztuje. Czy światowy kryzys spowodował zmianę upodobań pacjentów klinik chirurgii plastycznej?
Wiek dojrzały i związane z nim niedogodności są trudnym wyzwaniem dla mężczyzn. W Polsce, inaczej niż w krajach zachodnich, na razie mało mówi się o problematyce tzw. andropauzy, czyli męskiego przekwitania.
„100% kobiecości bez cienia próżności" - to projekt limitowanych kalendarzy stworzonych przez Fundację „Niezapominajka", w którym każdy z 12 miesięcy jest zobrazowany zdjęciem jednej ze sławnych Polek. Zdjęcia do kalendarza wykonał Szymon Świętochowski.
Czasy, gdy osoby z wadą wzroku ukrywały się pod szkłami grubości denka od butelki przeszły do lamusa. Nadeszła era okularów, które spełniają nie tylko cele lecznicze, ale stały się także biżuterią. Nawet osoby z poprawnym wzrokiem zakładają okulary, by zmienić swój image.
Pierwsze miesiące roku to czas, kiedy rozliczamy się z Urzędem Skarbowym. Od kilku lat każda osoba fizyczna płacąca podatek dochodowy może przekazać jego część na pomoc Organizacjom Pożytku Publicznego (OPP). W mediach i na ulicach trwają kampanie mające zachęcić nas do przekazania „jednego procenta", a wielu z nas gubi się w gąszczu informacji i nie bardo wie, komu ma przekazać pieniądze. Bo potrzebują ich wszyscy...
Federacja Stowarzyszeń „Amazonki" zainaugurowała kampanię „Sprawdzaj, póki jest różnica", która ma zachęcić kobiety do poddawania się badaniom profilaktycznym piersi.
Agencja badawcza Inquiry sprawdziła jakie to kosmetyki kolorowe powinny wg Polek być zawsze w ich torebkach. Okazuje się, że najważniejsze jest malowanie ust. Ponad 1/3 respondentek uważa, że dobrze jest mieć przy sobie szminkę, na drugim miejscu znalazł się błyszczyk do ust. Znacznie rzadziej wymieniały maskarę i puder sypki czy w kamieniu.
65% Polaków uważa, że ludzie otyli wyglądają nieestetycznie oraz że otyłość utrudnia osiągnięcie sukcesu, zarówno w życiu prywatnym, jak i zawodowym - wynika z badania opinii publicznej przeprowadzonego w ramach programu na rzecz zmiany złych nawyków polskiego społeczeństwa „Zentiva - zmieniamy przyzwyczajenia".
Działające w Warszawie Kino Złotego Wieku zaprasza w marcu na 5 kolejnych filmów. Są wśród nich zarówno dramaty, jak i komedia romantyczna, więc niemal każdy dojrzały kinoman z pewnością znajdzie tu coś dla siebie.