Liczba wyników: 4075
12 maja rozpoczęła się kampania stołecznego ratusza - „Miejska Strefa NIEpalenia”. Kilkanaście przystanków komunikacji miejskiej oraz stacja metra Plac Wilsona na kilka dni zamieniło się w „zieloną strefę”.
W 2008 roku Vichy Laboratoires pod patronatem Polskiego Towarzystwa Dermatologicznego ponownie organizuje w Polsce Dni Zdrowej Skóry.
Co druga badana osoba posiada psa. Kota jako zwierzę domowe posiada za to, co piąta osoba, spędzając z nim średnio godzinę dziennie na zabawie, karmiąc gotową karmą dla kotów. Zarówno w przypadku właścicieli psów jak i kotów, najpopularniejsze są zwierzęta nierasowe. Niemal co drugi właściciel psa posiada mieszańca, a aż dwóch na trzech właścicieli ma kota tzw. dachowca. Właściciele obu gatunków zwierząt dokarmiają swoje zwierzęta, podając zarówno gotowe przysmaki jak i resztki ze stołu. Takie zachowanie deklaruje ponad połowa właścicieli psów i kotów, co wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie Royal Canin, w ramach kampanii edukacyjnej „Ważą się losy psów i kotów”.
Nowelizacja ustawy o abonamencie radiowo- telewizyjnym została dziś uchwalona przez Sejm. Nowe rozwiązania legislacyjne zwalniają z opłat: emerytów, trwale niezdolnych do pracy rencistów, bezrobotnych oraz uprawnionych do świadczeń socjalnych i przedemerytalnych. Ponadto, abonamentu nie będą musiały płacić osoby o niskich dochodach. Przy uchwalaniu nowego prawa nie obyło się jednak bez sejmowej awantury...
Ma 69 lat, ale życie emerytki jej nie odpowiada – Tina Turner powraca do działalności artystycznej. Piosenkarka chce zorganizować tournee po Stanach Zjednoczonych, planuje wystąpienie na około 40 koncertach.
„Człowiek nie pacjent” jest kampanią non profit, realizowaną dla krakowskiego Stowarzyszenia Wspierania Onkologii UNICORN, zajmującego się psychoonkologią. Jej celem jest wszystkim zwrócenie uwagi na konieczność wypracowania innego stosunku do człowieka chorego na nowotwór, a także przybliżenie pojęcia psychoonkologii.
Trwa realizacja projektu Akademii Rozwoju Filantropii „Zysk z dojrzałości”. Przedsięwzięcie jest o tyle ważne, że w Polsce mamy jeden z najniższych wskaźników aktywności zawodowej i zatrudnienia tej grupy wiekowej w Europie. W naszym kraju notuje się ogromną liczbę osób po pięćdziesiątce, które pobierają emerytury, bądź renty – władzom bardzo więc zależy na zachęcenie przedstawicieli tej grupy wiekowej do powrotu do pracy.
Dane są przerażające, codziennie na raka szyjki macicy umiera w Polsce pięć kobiet, informuje Gazeta Wyborcza.
Rozpoczyna się ogólnopolska akcja edukacyjna „Twoja skóra bez tajemnic”. Celem kampanii jest zachęcenie do wizyt u dermatologa w celu rozpoznania typu skóry oraz właściwych sposobów pielęgnacji, tak aby zapewnić jej piękno i zdrowie.
Jak wynika z nowego raportu odnoszącego się do doświadczeń macierzyństwa (The Making Of Modern Motherhood report), babcie ze zgrozą obserwują, jak ich dzieci zmieniają się w zbyt ambitnych, współzawodniczących rodziców swych rozpieszczonych, absorbujących pociech – pisze na www.guardian.co.uk Amelia Hill.